Interim ICT Servicedeskmedewerker #KRTZ7445041

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 1 mei 2020
Reageren tot 10 mei 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 30 per uur
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor het Front Office team zijn wij op zoek naar een klant- en kwaliteitsgerichte Medewerker Team Frontoffice. Als Medewerker Team Frontoffice ben je verantwoordelijk voor het snel en correct verwerken van meldingen en het te woord staan van partners. Wij verzorgen ook de informatievoorziening naar internationale partners en daarom is beheersing van de Engelse taal in woord (telefonisch) en geschrift (mail) een vereiste. 

Het gaat om een functie van 36 uur verdeeld over 4 dagen. Je werkt 9 uren per dag. Daarnaast zijn piketdiensten onderdeel van deze functie. Dit houdt in dat je eens in de 5 weken een week bereikbaarheidsdienst hebt buiten kantoortijden. 

  • Zeer diverse Ketenpartnermeldingen snel en correct verwerken;
  • Ketenpartners helder te woord staan, telefonisch of per mail;
  • Informatievoorziening naar (internationale) partners verzorgen.

  • Goed geïnformeerd zijn op gebied van de eigen dienstverlening;
  • Correcte en actuele informatievoorziening richting Ketenpartners, omtrent de voortgang van hun meldingen of ontwikkelingen die hen aangaan;
  • Meldingen ‘najagen’ op een professionele manier, zowel bij afdelingen intern, als externe bedrijven/Partners;
  • In hoge mate zelfstandig kunnen optreden, bijvoorbeeld als incidentcoördinator;
  • Kennis van de Engelse taal in woord en geschrift.

Harde eisen:

  1. CV volledig in het NL;
  2. Minimaal een afgeronde MBO opleiding (niveau 4);
  3. Minimaal 1 jaar werkervaring als ICT servicedesk medewerker;
  4. Aantoonbare ervaring binnen een internationale omgeving waarbij de Engelse taal in woord en geschrift is toegepast in het klantencontact;
  5. Werkervaring binnen de overheid en het bedrijfsleven;
  6. Werkervaring in een grote en complexe ICT keten. Wat wij willen terugzien in de beschrijving en waar wij op beoordelen: Het aantal schakels, aantal applicaties, complexe infrastructuur, aantal partijen (partijen zijn zowel klanten als leveranciers);
  7. Werkervaring als ICT servicedesk medewerker in de 2e lijn.
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners