Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Het afhandelen van klantcontacten vooral telefonisch maak ook per mail, Self Servicedesk en Live Chat. Zoveel mogelijk first time fix oplossen 85%. Meldingen die je niet zelf kan oplossen zo correct en volledig mogelijk doorzetten naar 2e lijns. Het garanderen van de bereikbaarheid en toegankelijkheid van de Front Office (servicelevel van 85%) klanten informeren over mogelijk lopende storingen. Zorgdragen voor een kwaliteitsnorm van 95% het up-to-date houden van het kennissysteem.
Eisen
–Â MBO/HBO werk- en denkniveau / 2 jaar ervaringÂ
– Communicatieve vaardigheden
– Enthousiasme en passie voor klantcontact
– In bezit van een laptop, en stabiele thuiswerk plek zodat er vanuit huis gewerkt kan worden met beveiligd InternetÂ
–Â ICT verbanden kunnen leggen
– KCCÂ ervaring / 1 jaar ervaringÂ
–Â Passie voor klantcontact Goed werken onder druk en je bent stressbestendig
–Â Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden Klantgericht denken zit in je DNA
–Â Resutlaatgericht, zorgvuldig en kan snel schakelen Collegiaal en een teamplayer
– ICT kennisÂ
–Â Flexibel inzetbaar (mogelijk werken in de avond, standplaats is Utrecht dit kan mogelijk veranderen)