Interim ICT Servicedesk medewerker Windows 10 #KRTZ7591217 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim ICT Servicedesk medewerker Windows 10 #KRTZ7591217

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 augustus 2021
Reageren tot 9 augustus 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Apeldoorn
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 oktober 2021
Aantal uur 40 uur
Soort contract Deta-vast, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Gezondheidszorg I Welzijn
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Onze opdrachtgever is op zoek naar 1 FTE medewerker om het supportteam te ondersteunen op skilled helpdesk niveau. Daarbij zal de focus liggen op de implementatie van Windows 10 en de gebruikersondersteuning voor Office 365.

We zoeken een medewerker met een afgeronde opleiding op MBO 4 niveau en met minimaal een jaar Servicedesk ervaring.
Betreffende medewerkers moeten bekend zijn met Windows, Office 365, Microsoft Teams en ervaring hebben met het installeren en plaatsen van PC’s en randapparatuur.
Tevens moet hij/zij zich klantvriendelijk opstellen en beschikken over goede communicatieve vaardigheden, zo wel voor telefonische ondersteuning als voor ondersteuning op de werkvloer.

We zoeken iemand die 5 dagen per week beschikbaar is en bij voorkeur in de regio Apeldoorn woont. De werktijden liggen tussen 07:30 en 17:00.
 
! De opdrachtgever heeft de voorkeur om uiteindelijk de kandidaat in loondienst te nemen.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • per direct inzetbaar voor 40 uur per week en bereid om buiten kantoortijden te werken
  • bereid om op locatie Apeldoorn en Zutphen te werken
  • minimaal 1 jaar werkervaring als Servicedesk medewerker/ werkplekbeheerder, in de afgelopen 4 jaar
  • bekend met Windows 10
  • bekend met Office 365
  • minimaal een afgeronde opleiding op MBO 4 niveau, bekend met MS Teamsin de richting van ICT
  • bekend met MS Teams
  • ervaring met het installeren en plaatsen van PC’s en randapparatuur

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 22 sep 2021    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Lelystad    Uiterste reactiedatum: 21 sep 2021    Expertise: Secretaresse, Overig (Secretarieel)

Onze partners