Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Beheer > Applicatiebeheerder, ICT - Beheer > Functioneel beheerder, ICT - Beheer > Systeembeheerder, ICT - Beheer > Overig (ICT - Beheer)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Als onderdeel van de backoffice ben je samen met 14 collega’s verantwoordelijk voor het verhelpen van storingen, doorvoeren van aanpassingen en updates, vervangingstrajecten en nieuwe installaties op de centrale infrastructuur. Je zorgt voor beschikbaarheid, performance en de capaciteit van de systemen door monitoring, bewaking en proactief beheer.
Met de digitale ontwikkelingen, de ICT-beheertaken vanuit de samenwerkingen en steeds hogere eisen op gebied van beschikbaarheid blijft de ICT-omgeving vol in de aandacht.
Jij wordt als 1e aanspreekpunt van de backoffice gepositioneerd en vindt het een uitdaging om samen met je collega's de kwaliteit van de ICT dienstverlening in zo'n dynamische omgeving hoog te houden.
Eisen:
1. Bereid om ook buiten de reguliere kantoortijden bereikbaar te zijn en te werken (duidelijk weergegeven in het cv middels een toelichting).
2. Minimaal een afgeronde hbo opleiding op het gebied van ICT.
3. Aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke instelling.
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met projectmatig werken in de afgelopen 4 jaar.
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Windows 2008, 2012 en 2016; VM Ware in de afgelopen 6 jaar.
6. Aantoonbare werkervaring met Ivanti / RES Workspace manager; Citrix Xenapp; Citrix Netscale.
7. Aantoonbare werkervaring met TopDesk; Security; ITIL.
8. In het bezit van een rijbewijs B.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.