Interim HR Support Medewerker #KRTZ9750507

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 augustus 2021
Reageren tot 9 augustus 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2021
Aantal uur 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 50 per uur
Branche Bank- | verzekeringswezen

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een HR Support Medewerker,

Jouw primaire rol is het ondersteunen van het HR Services team, bestaande uit 5 collega’s. Dankzij jouw uitstekende administratieve vaardigheden hebben zij geen omkijken naar de HR administratie. Ook voor de verwerking van alle mutaties in ons HR systeem draai jij je hand niet om. Dit alles voer je uit in een internationale werkomgeving, waarbij je moeiteloos schakelt tussen de Nederlandse en Engelse taal.

Wat je gaat doen
• Ondersteunen van de HR afdeling en het verstrekken van juiste, accurate en up-to-date informatie zowel voor Nederlandse afdelingen als buitenlandse kantoren
• Verwerken van de HR administratie (o.a. in-, door- en uitstroom, verzuim, training), toepassen van diverse HR tools en instrumenten en aanleveren van (management)informatie volgens ons HR beleid en de relevante wet- en regelgeving
• Verwerken van de HR administratie in Workday en verzamelen en distribueren van data via verschillende HR tools
• Ondersteunen bij specialistische werkzaamheden in de verschillende HR processen en behandelen van niet-routinematige HR casussen
• Fungeren als back-up voor de 3 andere teamleden

Eisen waaraan je moet voldoen:

Wat je meebrengt
Wij zijn op zoek naar een HR Support met een proactieve en initiatiefrijke instelling. Je hebt ervaring met veeleisende stakeholders, strakke deadlines en schakelt met gemak tussen verschillende taken. Wat wij verder belangrijk vinden:
• HBO werk- en denkniveau
• 4-6 werkervaring in een soortgelijke functie, binnen een internationale omgeving
• Uitstekende kennis van de Nederlandse taal en goede kennis van de Engelse taal
• Planmatig en organisatorisch sterk, een echte teamplayer en een oplossingsgerichte instelling
• Ervaring met Workday is een pre

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL of ENG en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners