Interim HR Medewerker #KRTZ7257531

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 25 mei 2020
Reageren tot 28 mei 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur, 28 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Heb jij de dienstverlenende en klantgerichte skills die wij zoeken?

Ben jij degene die onze collega’s met een oplossing tevreden kan stellen? Kom dan vooral ons team HRM Serviceplein voor 6 maanden versterken! Het Serviceplein is onderdeel van de afdeling Mens & Organisatie. Het is een klantgerichte organisatie waarbij gewerkt wordt vanuit vier kernwaarden: ‘zorgvuldig’, ‘enthousiast’, ‘proactief’ en ‘samen’.

Spoed: Als overloop naar een geautomatiseerde organisatie binnen het Serviceplein. Om die reden zoeken wij met spoed een HRM medewerker, omdat tijdens de verbouwing de “winkel” open blijft.

Je taken zijn: In deze functie ben je verantwoordelijk voor de behandeling van alle HRM gerelateerde vragen en/of meldingen van de medewerkers. Als HRM medewerker Serviceplein neem je per telefoon, e-mail of intranet vragen/meldingen van collega’s aan. Daarnaast komen collega’s langs aan de balie met vragen/problemen op het gebied van HRM.

Dagelijkse werkzaamheden zijn:
 Telefonisch aannemen van vragen/meldingen;
 Behandelen van inkomende e-mails;
 Behandelen van meldingen via intranet;
 Collega’s/gebruikers te woord staan en helpen aan de balie;
 Adequaat registreren van de vragen/meldingen;
 Bijhouden van de administratie;
 Informeren van de gebruikers;
 Afhandelen van klachten.

Jij bent:

Je hebt een afgeronde opleiding op mbo niveau 4 niveau en daarnaast heb je minimaal 1 jaar werkervaring als HRM servicedesk medewerker. Om je werk naar tevredenheid te vervullen heb je:
 Kennis van Praktische principes op het gebied van HRM;
 Kennis van de geldende werkprocessen, regels, beleid en afspraken;
 Kennis van de organisatiestructuur;
 Kennis van Arbeidsrecht Gemeente;
 Daarnaast heb je ook ervaring met de volgende systemen: Planon, PIMS (personeelssysteem), Pardon, Workspace Controle Console, LPS online.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners