Interim HR Adviseur #KRTZ2541530

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 23 december 2022
Reageren tot 10 januari 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Helder
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 juli 2023
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 80 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar tijdelijke allround HR adviseur(s) die kennis hebben in de volle breedte op het gebied van HR en van de gemeentelijke processen. Het is mogelijk om twee kandidaten in te zetten die gezamenlijk 36 uur per week deze opdracht kunnen vervullen.

De  HR-adviseur  kijkt met een helikopterview naar onze (zelfsturende) organisatie. De adviseur geeft advies over de verschillende HR-disciplines. Met hierbij de verantwoordelijkheid om de verschillende HR-disciplines met elkaar te verbinden en te adviseren bij complexe vraagstukken. Ook geeft de  HR-adviseur organisatie breed advies over diverse HR- thema's en processen. Organisatieontwikkelingen houdt hij/zij in de gaten en vertaalt deze naar concrete mogelijkheden in overleg directie en OR.   
 
De werklocatie is in principe op locatie. Hybride werken behoort tot de mogelijkheden.

Takenpakket
De onderstaande werkzaamheden behoren tot de opdracht en maken onderdeel uit van de prijslijst:

  • Gevraagd en ongevraagd adviseren organisatie (medewerkers/DT/OR) op het gebied van personeelszaken op operationeel en strategisch niveau. Thema's die onder andere aan bod komen en waarover geadviseerd wordt hebben betrekking op: inhuur, verzuim, arbeidsomstandigheden & rechtspositie en (arbeids)overeenkomsten;
  • Ondersteuning bieden en eerste aanspreekpunt op HR-gebied;
  • Uitvoeren en optimaliseren van het personeelsbeleid;
  • Adviseren over de gevolgen van de nieuwe cao-afspraken, passend bij de filosofie van de organisatie en organisatiedoelstellingen. Op basis hiervan de arbeidsvoorwaarden actualiseren;
  • Adviseren op het gebied van HR wet- en regelgeving en relevante trends & ontwikkelingen op een manier die past bij onze manier van werken, kernwaarden en de filosofie. Denk aan arbeidsomstandigheden, rechtspositie en arbeidsvoorwaarden, Wet normalisering rechtspositie ambtenaren (Wnra) en Wet arbeidsmarkt in balans (WAB).  

 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

  • Maximaal uurtarief €80,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
  • Kennis van HR in de volle breedte waaronder de relevante wet- en regelgeving, arbeidsvoorwaarden en arbeidsovereenkomsten en kan deze ook toepassen op de manier die bij de organisatie past; 
  • In staat zelfstandig te opereren en de gemeentelijke processen kent, zodat diegene direct kan starten;  
  • Een opleiding op minimaal HBO niveau;
  • Een relevante HR opleiding gevolgd en behaald;
  • Minimaal 5 jaar recente ervaring op dit vakgebied voorafgaande aan deze nadere uitvraag bij een gemeente(s);
  • Op de hoogte van trends & ontwikkelingen op het gebied van HR.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Tilburg    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Agile coach, Scrum master ICT

Onze partners