Interim HR Adviseur #KRTZ8850723 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim HR Adviseur #KRTZ8850723

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 september 2021
Reageren tot 20 september 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Helder
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2021
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 77 per uur
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een tijdelijke allround HR adviseur die kennis heeft in de volle breedte op het gebied van HR en van de gemeentelijke processen.
De HR-adviseur is de spin in het web die met een helikopterview kijkt naar de (zelfsturende) organisatie. De adviseur geeft advies aan de 70 HR-teamrolhouders en de verschillende HR-disciplines. Met hierbij de verantwoordelijkheid om de verschillende HR-disciplines met elkaar te verbinden en te adviseren bij complexe vraagstukken. Ook geeft de HR-adviseur organisatie breed advies over diverse HR- thema's en processen. Organisatieontwikkelingen houdt hij/zij in de gaten en vertaalt deze naar concrete mogelijkheden, in overleg met de collega adviseurs (uit andere teams), directie en OR.   

  • Gevraagd en ongevraagd adviseren organisatie (medewerkers/HR-teamrollen/DT/OR) op het gebied van personeelszaken op operationeel en strategisch niveau. Thema's die onder andere aan bod komen en waarover geadviseerd wordt hebben betrekking op: werving- en selectie, inhuur, verzuim, arbeidsomstandigheden & rechtspositie, overeenkomsten en aanbestedingen. 
  • Ondersteuning bieden en eerste aanspreekpunt op HR-gebied voor (HR-)medewerkers. 
  • Uitvoeren en optimaliseren van het personeelsbeleid. 
  • Adviseren over de gevolgen van de nieuwe cao-afspraken, passend bij de filosofie van Hollands Kroon en organisatiedoelstellingen. En op basis hiervan de arbeidsvoorwaarden actualiseren. 
  • Adviseren op het gebied van HR wet- en regelgeving en relevante trends & ontwikkelingen op een manier die past bij onze manier van werken, kernwaarden. Denk aan arbeidsomstandigheden, rechtspositie en arbeidsvoorwaarden, Wet Normalisering Rechtspositie Ambtenaren (Wnra), Wet Arbeidsmarkt in Balans (WAB). 

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • Kennis van HR in de volle breedte waaronder de relevante wet- en regelgeving, arbeidsvoorwaarden en arbeidsovereenkomsten.
  • In staat zelfstandig te opereren en de gemeentelijke processen kent, zodat diegene direct kan starten.  
  • Een opleiding op minimaal HBO niveau.
  • Een relevante HR opleiding gevolgd en behaald.
  • Minimaal drie jaar recente ervaring op dit vakgebied.
  • Op de hoogte van trends & ontwikkelingen op het gebied van HR.  

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 22 sep 2021    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Lelystad    Uiterste reactiedatum: 21 sep 2021    Expertise: Secretaresse, Overig (Secretarieel)

Onze partners