Interim HR administratief medewerker #KRTZ2012144

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 30 juni 2020
Reageren tot 2 juli 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Techniek | Engineering
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor het recruitment team van onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar twee organisatorische duizendpoten:

Wat doe je als Recruitment Support?
Je voert zelfstandig activiteiten uit ter ondersteuning van de Recruiters en het recruitmentproces. Je hebt daarbij veel contact met de Recruiters, Secretaresses, Hiring Managers en kandidaten. Het recruitment team bestaat uit 10 personen.

De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het inplannen van interviews met kandidaten in de diverse agenda’s van de Hiring Managers en de desbetreffende Recruiter. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het verwerken van kandidaat gegevens, vacatures, plaatsingen en verlengingen in ons recruitmentsysteem, het HR systeem en alle overige administratieve werkzaamheden. Mede door jouw bijdrage beleeft de kandidaat een goed sollicitatieproces, waardoor deze graag bij onze opdrachtgever aan de slag gaat.

De belangrijkste werkzaamheden:
• Plannen van interviews
• Kandidaten aanmelden en (virtuele) ruimtes boeken
• Plaatsingen aanmaken en verlengingen verwerken
• Nieuwe medewerkers invoeren in het HR systeem
• Vragen beantwoorden over bijvoorbeeld inhuur, recruitment processen, formulieren, etc.

Eisen:

Wat verwachten wij van jou?
• Een afgeronde relevante MBO opleiding en je beschikt over MBO/HBO werk- en denk niveau
• Je hebt enige werkervaring, bij een groot bedrijf en je bent toe aan je tweede stap
• Secretariële affiniteit is een must, affiniteit met HR en recruitment
• Werkervaring met complex agendabeheer en het inplannen van afspraken
• Je haalt echt lol uit de support van de recruitment processen en het organiseren ervan
• Flexibel, collegiaal en je kunt zelfstandig werken binnen een team
• Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk)
• Proactief, accuraat en je moet prioriteiten kunnen stellen
• Je bent stressbestendig, je kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden en je vindt het leuk om altijd 10 stappen vooruit te denken
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 apr 2024    Expertise: DIV medewerker
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 2 apr 2024    Expertise: Teamleider, Directeur, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Backend developer, Overig (ICT - Web development), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners