Interim Hoofd P&O #KRTZ

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 29 november 2018
Reageren tot 4 december 2018
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 1 januari 2019
Eind datum 1 mei 2019
Verlenging Onbekend

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De afdeling Personeel & Organisatie ondersteunt de directie op het terrein van HRM, ARBO, arbeidsvoorwaarden en rechtspositie. De afdeling ontwikkelt daartoe HRM-beleid en de bijbehorende instrumenten en regelgeving  en adviseert in overleg met het management en decentrale P&O-ers, de instituten bij de implementatie en toepassing daarvan. Daarnaast verzorgt de afdeling P&O een aantal uitvoerende taken waaronder loopbaanbegeleiding. De afdeling telt 11 medewerkers.
Opdracht
Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit:
  • Leiding geven aan de afdeling;
  • Adviseren over strategische, complexe organisatieveranderingen en reorganisaties;
  • Ondersteunen van de algemeen directeur bij onderhandelingen met de (Ondernemingsraad en werknemersorganisaties (Lokaal Overleg);
  • Ontwikkelen, dan wel herijken, van het strategisch HRM-beleid;
  • Tot stand brengen van een op de instituten toegesneden dienstverlening.
Functieprofiel
  • Jij hebt kennis van de actuele ontwikkelingen inzake HRM en het vermogen die te vertalen naar (strategisch) HRM-beleid met bijbehorende instrumenten;
  • Jij hebt aantoonbare meerjarige werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Jij bent een initiatiefrijke, stimulerende en effectieve leidinggevende en organisator;
  • Jij hebt gevoel voor complexe bestuurlijke verhoudingen en processen en het vermogen om daarbinnen effectief te opereren;
  • Jij hebt affiniteit met de wereld van het wetenschappelijk onderzoek.
Eisen
1. Aantoonbare werkervaring als hoofd P&O (ad interim) in het publieke domein;
2. Beschikbaar per 1 januari 2019.
3. Een afgeronde opleiding op WO niveau;
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als hoofd P&O (ad interim);
5. Aantoonbare werkervaring bij vergelijkbare organisaties (onderwijs, universiteit, gemeente, overheid);
6. Aantoonbare werkervaring met minimaal 5 projecten met betrekking tot strategisch advies over organisatieveranderingen en reorganisaties
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Ridderkerk    Uiterste reactiedatum: 9 dec 2020    Expertise: Administratief medewerker, Overig
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 6 dec 2020    Expertise: Teamleider, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Nieuwegein    Uiterste reactiedatum: 30 nov 2020    Expertise: Administratief medewerker, Overig
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 29 nov 2020    Expertise: Salarisadministrateur, Overig

Onze partners