Interim Hoofd Financiële zaken #KRTZ3346517

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 11 juni 2020
Reageren tot 22 juni 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

  • Je bent (mede)verantwoordelijk voor de financiële aansturing van de organisatie en voor alle in- en externe financiële rapportages, waaronder de jaarcijfers, managementinformatie, business cases en financiële analyses.
  • Je overziet de samenhang van de financiële kolom, zet mede het financieel beleid uit en bewaakt de realisatie ervan, met een scherp oog voor de financiële positie en continuïteit.
  • Je bent tevens het financiële geweten van de organisatie, waarschuwt voor risico's en signaleert kansen. Verder heb je een signalerende functie en kom je met voorstellen voor mogelijke verbeteringen in de administratieve processen, ter optimalisatie van de kwaliteit en efficiëntie.
  • Je geeft dagelijks leiding aan de medewerkers van de stafafdeling Financiële zaken en rapporteert aan de directeur Bedrijfsvoering. Verder werk je nauw samen met de andere disciplines binnen en buiten de organisatie.
  • Je begeleidt en coacht de medewerkers van de afdeling, stimuleert hun ontwikkeling, bent proactief en structurerend, maakt daardoor ruimte en stuurt op de hoofdlijnen. Van belang is dat je invulling geeft aan verandermanagement met de afdeling en breder in de organisatie.

Eisen:

  1. De selectiegesprekken worden gevoerd op 26 en/of 29 juni 2020 via MS Teams. Het verzoek is om deze data vrij te houden. 
  2. beschikt over minimaal een afgeronde WO en postdoctoraal RA opleiding.
  3. kennis van Merger & Acquisition. 
  4. kennis van de volgende systemen: Exact en Synergy.
  5. minimaal 20 jaar ervaring in Finance en control waarvan minimaal 10 jaar als leidinggevende.
  6. minimaal 10 jaar als leidinggevende binnen Finance en Control.
  7. minimaal 15 jaar ervaring met verandermanagement met financiële afdelingen en verbetertrajecten.
  8. ruime managementervaring en is deel (geweest) van het managementteam.
  9. kennis en ervaring met complexe hybride financiering (o.a. publiek/privaat) naast gedegen kennis van relevante wet- en regelgeving inclusief jaarverslaggevingsrecht en ervaring met jaarrekeningcontroles ZBO van toepassing op overheidsinstanties in het algemeen en ZBO's in het bijzonder.
  10. kennis van en aantoonbare recente (< 5 jaar) werkervaring bij een ZBO/overheid.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners