Interim Functioneel Beheerder #KRTZ6661100

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 19 augustus 2020
Reageren tot 23 augustus 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, MBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Het gaat om het functioneel beheer van de primaire systemen zoals paraatheid, vakbekwaamheid, risicobeheersing en planvorming. Bij de ondersteunende systemen gaat het om AFAS en een DMS. Je specificeert, toetst en test functionaliteiten. Je draagt bij aan de implementatie van nieuwe of verbeterde applicaties waaronder ook het opstellen en verzorgen van gebruikersinstructies en leveren van nazorg. Je adviseert de organisatie over specifieke applicaties en fungeert binnen het team als klankbord. Je organiseert gebruikers overleggen, je analyseert gebruikersproblemen en storingen en lost deze op. Je staat graag in contact met de gebruikers en de leverancier. Je beheert bedrijfsinformatie en volgt autorisatie- en beveiligingsbeleid met kwaliteits-en kennisregels. Je beheert documentatie en bewaakt de kwaliteit van de gegevens en het gebruik.

Je bent een coach en trainer voor je directie collega’s.

Opdracht
Je neemt binnen het team de taken over van één van je collega’s die gaat participeren in een groot (vervangings-)project. Je zorgt er daarbij voor dat de systemen die onder jouw verantwoordelijkheid vallen goed blijven functioneren, in goede afstemming met key-users, applicatiebeheerders, leveranciers en proceseigenaren. Je signaleert tijdig knelpunten en communiceert proactief naar zowel de lijn als je klant.

Eisen
1. Aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder in de afgelopen 3 jaar bij een veiligheidsregio en/of gemeente;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van functioneel beheer in de afgelopen 10 jaar;
3. Minimaal een afgeronde opleiding BISL en/of ASL;
4. Aantoonbare werkervaring met testen en requirements;
5. Aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder met de gevraagde systemen (bijvoorbeeld AFAS of DMS);
6. Aantoonbare werkervaring m.b.t. leveranciersmanagement;
7. Aantoonbare werkervaring met GEMMA of VERA in de afgelopen 5 jaar ;
8. Aantoonbare werkervaring in gebruikerscommunicatie.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners