Interim Functioneel Beheerder #KRTZ1808137

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 augustus 2020
Reageren tot 23 augustus 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur, 28 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De afdeling Informatie van de gemeente levert ondersteuning aan de gemeente op het gebied van informatie vraagstukken op alle niveau's. Hiervoor hebben wij o.a. functioneel beheerders en informatiemanagers in dienst. FB en IM is verdeeld over 5 domeinen. Op de applicaties en processen binnen het domein openbare ruimte zit momenteel, structureel, geen functioneel beheer.
Vanaf 2021 proberen wij 2 Fte structureel te gaan invullen op deze positie.
In aanloop hierop zoeken wij een ervaren functioneel beheerder.

Rol:
Als Functioneel Beheerder ga je zorgen dat een aantal zaken die te weinig aandacht hebben gehad de afgelopen jaren weer opgepakt worden en structureel georganiseerd kunnen gaan worden.
Deze zaken zijn o.a.:
– Samenwerking met ICT
– Applicatie landschap optekenen
– Superusers begeleiden
– Professionaliseren en coördineren FB voor OR
– Coördineren updates
– Projecten adviseren
– Gebruikers vragen

Ben jij die klantgerichte functioneel beheerder die als een spin in het web fungeert als intermediair tussen leverancier en gebruiker en die zorgt voor creatieve oplossingen op maat waardoor de gebruiker systemen optimaal en efficiënt kan gebruiken? Dan is de gemeente op zoek naar jou!

Wat neem je mee?
– Jij hebt een scherp analytisch vermogen, bent resultaat gericht en communicatief vaardig. Daarbij ben je klantgericht, doortastend, daadkrachtig, doelgericht, nieuwsgierig, leergierig en een puzzelaar. Je hebt affiniteit met het helpen van klanten en affiniteit met het bijhouden van de laatste technische ontwikkelingen.
– HBO niveau met enkele jaren relevante werkervaring (binnen gemeentes)
– Kennis en ervaring in de openbare ruimte is een pré
– Kennis van het BiSL model voor business informatiemanagement
– Kennis van gemeentelijke processen is gewenst en de vaardigheid om vanuit het proces denken te adviseren op het terrein van functioneel beheer
– Opereert vooral op tactisch maar ook op operationeel niveau.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Salarisadministrateur, Overig (Administratief), Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)

Onze partners