Interim Functioneel Beheerder #KRTZ3867699

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 12 mei 2020
Reageren tot 13 mei 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Assen
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Binnen de afdeling Informatie- en Procesmanagement is behoefte aan een functioneel beheerder voor projectwerkzaamheden in het kader van beheer en ondersteuning doorontwikkeling van de applicaties die het proces ondersteunen. Naast deze applicatie is beheer op andere applicaties binnen de afdeling nodig zoals;

De werkzaamheden omvatten: 

  1. Functionele instandhouding en continuïteit van de applicaties waarborgen en hiervoor ook durven te staan 
  2. Pro-actief contact onderhouden met de eindgebruikers en de interne organisatie 
  3. Uitvoeren van autorisatiebeheer en het bewaken van de betrokken processen 
  4. Het snel en adequaat analyseren en oplossen van incidenten of problemen 
  5. Voortgangsbewaking van openstaande meldingen 
  6. Actualiseren van documentatie en de beheerhandleidingen, indien deze ontbreken, opstellen 
  7. Leveren van een bijdrage aan de te ontwikkelen applicaties en processen (functioneel) door het aandragen van issues en verbeteringen 
  8. Participeren in en bijdragen aan Backlog refinement, Sprint Planning, Sprint Review en Retrospective 
  9. Opstellen van een testplan en testgevallen 
  10. Uitvoeren en coördineren van testwerkzaamheden (FAT/GAT) 
  11. Opstellen van rapportages over de uitgevoerde testen

Eisen:

  1. ITIL Foundation, Oracle XML en SOL certificaat 
  2. Java certificaat 1 en 2
  3. Functioneel beheer
  4. Applicatiebeheer
  5. Ervaring bij een overheidsorganisatie / 5 jaar ervaring
  6. Aantoonbare ervaring met het opstellen en uitvoeren van acceptatietesten conform TMap Next. 
  7. Kennis en ervaring met de Agile werkwijze (SCRUM) icm TFS (backlog). 
  8. Werkervaring in vergelijkbare functie in een grote overheids- of dienstverlenende organisatie 
  9. In bezit van HBO-diploma of werkervaring op HBO niveau
  10. Hoge mate van kennis en ervaring met Oracle systemen en databases in het bijzonder; 
  11. Relevante werkervaring in het beheren van functionaliteiten binnen een grootschalige gebruikersorganisatie;
  12. Ervaring met beheer- en analysemethoden en beheertools (onder andere Topdesk);
  13. Aantoonbare werkervaring in een functie, waarin men optreedt als intermediair tussen ICT leveranciers en gebruikers. 
  14. Kennis van de AVG wet- en regelgeving, Ervaring met het implementeren van deze regelgeving in applicaties; 
  15. Hoge mate van kennis en ervaring met het maken van complexe zoekopdrachten m.b.v.SQL plus
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners