Interim Financieel Medewerker (Sociaal Domein) #KRTZ7124235

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 14 december 2022
Reageren tot 18 december 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hilversum
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 6 februari 2023
Aantal uur 24 uur, 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 65 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als financieel medewerker ben jij volop actief op het gebied van het sociaal domein. Samen met de financieel adviseur vorm je de verbinding tussen de inhoud en financiën/control. Jouw belangrijkste taken zijn om het overzicht te bewaken, analyses te maken en het financieel beheer op orde te krijgen en te houden. 

Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • het bewaken van de budgetten van het team maatschappelijke ontwikkeling en het sociaal domein;
  • het analyseren van de budgetten op oorzaken van verschillen en deze rapporteren aan de teamleider/budgethouders;
  • het doorlopend toetsen van de betrouwbaarheid van de financiële administratie op juistheid en volledigheid, inclusief de voorbereiding van de memoriaalboekingen;
  • het coderen van de inkomende en uitgaande geldstromen van het team maatschappelijke ontwikkeling en het sociaal domein;
  • het leveren van (financiële) gegevens voor de P&C cyclus en het opstellen van financiële overzichten;
  • het verrichten van werkzaamheden voor het opstellen van de P&C-producten;
  • het opstellen van periodieke rapportages;
  • het ondersteunen van de budgethouders, de teamleider en de financieel adviseur;
  • het actief participeren in de diverse werkoverleggen.

 

    FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

    • Maximaal uurtarief €65,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
    • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau, in een financiële richting;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Financieel medewerker binnen of voor een gemeente;
    • Minimaal 2 dagen fysiek aanwezig op locatie waarvan in elk geval de donderdag, de andere dag is in overleg;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen het sociaal domein;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare boekhoudkundige werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de BBV

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Etten-Leur    Uiterste reactiedatum: 12 feb 2023    Expertise: Recruitment support, Overig (Recruitment), Overig (Administratief), Overig (HRM)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 8 feb 2023    Expertise: Informatie analist, Overig (ICT - Data & Analyse), Informatiemanager, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 8 feb 2023    Expertise: Informatie analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
    Locatie: Houten    Uiterste reactiedatum: 6 feb 2023    Expertise: Service delivery manager, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)

    Onze partners