Interim Financieel Medewerker #KRTZ5714926

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 1 mei 2020
Reageren tot 6 mei 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eemnes
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
Branche Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Functie
Binnen onze jonge, complexe organisatie werk je in principe voor verschillende opdrachtgevers, waaronder de drie colleges. Maar in eerste instantie ligt je aandachtsgebied bij de werkorganisatie. In eerste instantie zijn je klanten de leden van de directie, maar dit kunnen ook de bestuurders van de drie gemeenten zijn. Je kunt je feilloos bewegen binnen deze verschillende speelvelden. Je komt te werken in het cluster Financiële administratie, onderdeel van het  team Control & Financiën.

Wat zijn o.a. je werkzaamheden:

  • Draagt zorg voor en verricht complexe/specialistische werkzaamheden met betrekking tot de financiële administratie van (een van) de gemeenten en de werkorganisatie;
  • Verzorgt de gang van zaken met betrekking tot financieel beheer, waaronder het onderhouden van processen en procedures;
  • Verzorgt de input vanuit de financiële administratie voor de planning- en control instrumenten van de gemeenten en de werkorganisatie en stelt financiële overzichten op;
  • Is op werkinhoud aanspreekpunt voor medewerkers;
  • Je doet BTW/BCF aangiftes;
  • Je stelt rapportages op ten behoeve van het CBS;
  • Onderhoudt contacten met in- en externe partijen;
  • Je signaleert knelpunten en  doet voorstellen om de procedures en werkinstructies te optimaliseren;
  • Je implementeert nieuwe werkprocessen;
  • Je bent key-user voor een of meerdere systemen binnen het vakgebied en aanspreekpunt voor praktische vragen en voor het oplossen van problemen in het gebruik en doet verbetervoorstellen.

Harde eisen:

  1. CV aanleveren volledig in het NL;
  2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als allround financieel medewerker bij een gemeentelijke instelling;
  3. Een afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau op het gebied van financiën;
  4. Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring als allround financieel medewerker in de afgelopen 10 jaar;
  5. Aantoonbare werkervaring met kennis van gemeentelijke financiën blijkend uit relevante werkervaring;
  6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met SAP;
  7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring CiVision én ISP;
  8. Uiterlijk beschikbaar vanaf 13 mei 2020.
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Tilburg    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Agile coach, Scrum master ICT

Onze partners