Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement > Projectmedewerker, Administratief > DIV medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Omdat een deel van de archiefcollectie niet in de gewenste goede, geordende en toegankelijke staat is, gaan we van start met een archiefbewerkingsproject. Binnen dit project bewerk je de archieven van de rechtsvoorgangers van de gemeente, je zorgt voor een goede beschrijving in het systeem en bepaalt welke dossiers voor vernietiging in aanmerking komen. Daarnaast bepaal je aan welke dossiers openbaarheidsbeperkingen gesteld moeten worden en zorg je voor de materiele bewerking van de archieven.
Eisen
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau, op het gebied van informatie- of archiefmanagement;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in archiefbewerking in de afgelopen 5 jaar;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in het bewerken van overheidsarchieven en het opstellen van klassieke inventarissen in de afgelopen 5 jaar;
4. Aantoonbare werkervaring met het archiefbeheersysteem MAIS – flexis;
5. Je bent bereid om bij goed functioneren na 31 december 2020 in dienst te treden bij de gemeente.
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Wij ontvangen van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een goed onderbouwde motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Salaris.