Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > DIV medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Als DIV medewerker werk je mee aan de registratie en archivering van inkomende, interne en externe documenten in ons DMS van Decos (JOIN). Uiteraard gebeurt dit zaakgericht. Het registreren bestaat uit het scannen van documenten, het doen van kwaliteitscontroles op de scans en het koppelen van de juiste registraties aan de juiste zaaktypes. Daarnaast ben je ook bezig met het uitdragen van het zaakgericht werken binnen de gemeente en het eerstelijns ondersteunen van gebruikers.
Eisen waaraan je moet voldoen:
1. Afgeronde opleiding SOD1 of opleiding op het gebied van informatiemanagement / informatiebeheer;
2. Aantoonbare werkervaring als DIV Medewerker;
3. Aantoonbare kennis van en/of werkervaring met de Archiefwet, selectielijsten/stukkenlijsten en DSP (Documentair Structuurplan);
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als DIV Medewerker;
5. Aantoonbare werkervaring bij een overheidsinstelling, omgevingsdienst;
6. Aantoonbare kennis van Document Management Systemen en Zaaksystemen.
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.