Interim DIV Medewerker #KRTZ6706812

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 december 2022
Reageren tot 12 december 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 juli 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Informatie specialist / Medewerker DIV

Een organisatie is nergens meer zonder een goede informatievoorziening. Als DIV-medewerker ben je daarom een cruciaal onderdeel van de organisatie. Zo hou jij je bezig met het registreren van de dagelijkse post en archiefbeheer en ben je verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van digitale en fysieke documentaire informatie- en archiefproducten. Je houdt hierbij goed rekening met vaste voorschriften en gebruiksprofielen. 

Ter ondersteuning van de dagelijkse operatie is de organisatie tijdelijk op zoek naar een informatiespecialist onder leiding van de senior DIV-er operationele taken kan uitvoeren.

Werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Registeren en archiveren van documenten in Alfresco
  • Archiveren, vormen en ordenen van dossiers
  • Controleren van archiefbescheiden
  • Selecteren en vernietigen van dossiers
  • Verstrekken van informatie, beantwoorden van vragen en afhandelen van dossierverzoeken die komen vanuit de organisatie
  • Verwerken van de in- en uitgaande post door het voorbewerken, scannen en registeren van analoge en digitale poststukken
  • Leveren van een bijdrage aan het verder optimaliseren en digitaliseren van documentstromen
  • Verstrekken van dossiers uit het archief
  • Verzorgen van communicatie met interne en externe klanten
  • Behouden van bewakingstermijnen

 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

Wat vragen wij

Voor  deze operationele functie zijn wij op zoek naar 1 kandidaat met een Mbo+ werk- en denkniveau. Je hebt SOD 1 en/of 2 of vergelijkbaar. Je hebt kennis van de Archiefwet, Archiefbesluit en andere van toepassing zijnde regels en richtlijnen. Je hebt hands on ervaring en kennis van basiswerkplektoepassingen en bedrijfsprocessen. Je hebt aantoonbare ervaring met  Alfresco. Verder kennis en ervaring met het adviseren van gebruikers, het beheren, ontsluiten, beschikbaar stellen van documenten en het verkrijgen, ter beschikking stellen en analyseren van informatie.
 
Verder:

  • Ervaring binnen een overheidsorganisatie.
  • Kennis en ervaring met Alfresco is een grote pre. 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners