Interim DIV Medewerker / Archiefmedewerker #KRTZ4470795

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 28 juli 2020
Reageren tot 2 augustus 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Houten
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 20 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De werkzaamheden bestaan uit het registreren en scannen van inkomende en uitgaande post in ons zaaksysteem. Daarnaast bestaat een belangrijk deel van het werk uit het fysiek archiveren van documenten in de daarvoor bestemde dossiers. Je wordt in eerste instantie vooral ingezet ten behoeve van het sociaal team. Hier worden vooral plannen van aanpak voor onze cliënten gemaakt en verwerkt. Indien nodig kan je ook worden ingezet voor reguliere archiefwerkzaamheden op ons dynamische en semi-statische archief.

Eisen
1. Minimaal afgeronde opleiding op MBO niveau in de richting van administratie;
2. In het bezit van SOD 1;
3. Aantoonbare werkervaring met het werken in een archief binnen een gemeentelijke organisatie;
4. Aantoonbare werkervaring met een zaaksysteem en of een document managementsysteem;
5. Aantoonbare kennis van het zaaksysteem Perfect View en/of Corsa;
6. Aantoonbare kennis van Microsoft kantoorapplicaties zoals word, outlook en Excel;
7. Beschikbaar per 1 september 2020 op in ieder geval vrijdag.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten


Onze partners