Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > DIV medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
De werkzaamheden bestaan uit het wegwerken van archiefachterstanden en het overdragen van de archieven. Op dit moment zijn veel dossiers geheel onbewerkt. Om de overdracht mogelijk te maken moeten deze in geordende en toegankelijke staat gebracht worden. Naast deze werkzaamheden is het mogelijk dat je bij personele krapte, ingezet wordt voor de reguliere werkzaamheden bij Post en Archief.
Eisen
1. Minimaal afgeronde opleiding op HBO bachelor niveau;
2. In het bezit van SOD 1;
3. Aantoonbare werkervaring met het werken in een archief binnen een gemeentelijke organisatie;
4. Aantoonbare werkervaring met een zaaksysteem en of een document managementsysteem;
5. Aantoonbare kennis van het zaaksysteem Perfect View en/of Corsa;
6. Aantoonbare kennis van Microsoft kantoorapplicaties zoals word, outlook en Excel;
7. Beschikbaar per 1 september 2020 op in ieder geval vrijdag.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.