Interim DIV medewerker | Archiefmedewerker #KRTZ8632741

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 27 juli 2021
Reageren tot 8 augustus 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2022
Aantal uur 24 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Er moeten zo'n 6.000 rapporten gedigitaliseerd worden. Deze zijn afkomstig uit verschillende archieven. De werkzaamheden omvatten het lichten, digitaal fotograferen, bergen en het opslaan in Corsa van de rapporten. Dit is arbeidsintensief werk dat alleen op locatie kan gebeuren.

De gemeente Schiedam wil de ongeveer 6.000 rapporten online beschikbaar stellen. Deze beslaan de periode 1980 tot heden.
Deze rapporten zijn gedeeltelijk nog op papier, gedeeltelijk gedigitaliseerd en gedeeltelijk digitaal. Zij zijn verspreid over een flink aantal archieven binnen de gemeente.
Bijna alle rapporten zijn nu gelokaliseerd, nu is het tijd om deze op een digitaal duurzame manier te bewaren en beschikbaar te stellen. De rapporten die nu op papier bewaard worden, zullen met behulp van een cameratafel worden gedigitaliseerd. De digitale bestanden zullen worden opgeslagen in het documentmanagementsysteem Corsa, en in het e-depot van de gemeente.
Het project moet voor 1 januari 2023 klaar zijn.

Gevraagde competenties:

  • nauwkeurigheid bij de uitvoering van ogenschijnlijk saai en routinematig werk, oog voor detail
  • ervaren gebruiker van Excel
  • goed zelfstandig kunnen werken
  • digitaal vaardig
  • ervaring met informatiebeheer bij gemeenten
  • flink werktempo

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • ervaring met digitaliseren van archieven
  • minimaal 1 jaar werkervaring als archiefmedewerker (of soortgelijk) in de afgelopen 5 jaar
  • minimaal een afgeronde Mbo niveau 4 diploma
  • een ervaren gebruiker van Excel op het gebied van gegevens beheren/ bewerken. Graag toelichten.
  • werkervaring met informatie- en of archiefbeheer bij een overheidsorganisatie
  • ervaring met Corsa

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners