Interim Directiesecretaresse (RvB) #KRTZ8968149

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 13 april 2023
Reageren tot 16 april 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Dordrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 oktober 2023
Aantal uur 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 60 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Techniek | Engineering, Bouw | Vastgoed

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht:  Directiesecretaresse-Raad van Bestuur (40 uur) 

Locatie: omgeving Dordrecht
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 oktober 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 40 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 17 april 2023 om 16:00 uur

Let op! Fulltime en alle dagen op kantoor is een harde eis!

Wij zijn op zoek naar een ervaren secretaresse Raad van Bestuur.

In de functie van ervaren secretaresse Raad van Bestuur ga je: In jouw rol als secretaresse Raad van Bestuur werk je voor de CFO. In deze uitdagende functie behartig je de belangen van diverse stakeholders op de verschillende niveaus en is een juist gevoel voor bestuurlijke verhoudingen cruciaal. Jij draait daar je hand niet voor om; jij hebt vaker met dit bijltje gehakt. Als secretaresse van onze CFO ben je een betrouwbare en zeer integere spil in een interessante en complexe internationale omgeving. Jij zorgt ervoor dat de CFO de aandacht op de inhoud kan richten; de organisatie van zijn agenda ligt in jouw handen. Jouw uitdaging is om op tijd te anticiperen. Je houdt ervan om zaken zelfstandig, snel en effectief af te handelen. Je schakelt gemakkelijk, in- en extern, met de diverse gesprekspartners van de Raad van Bestuur en Directieleden van diverse business units en afdelingen, wereldwijd.

Je wordt blij van onvoorspelbare dagen en hebt geen 9 tot 5 mentaliteit. Jij laat je niet gek maken! Als secretaresse van de CFO weet je precies met welke zaken de Raad van Bestuur zich bezighoudt. Je kent de gevoeligheden van de diverse dossiers en acteert hiernaar. Je weet precies welke zaken prioriteit hebben en ziet het als jouw uitdaging om hierin de juiste beslissingen te nemen. Vanzelfsprekend lees je mee in de mail en anticipeer je hier zelfstandig op. Naast de belangrijkste kerntaken van een secretaresse zoals het verzorgen van correspondentie, het maken van afspraken, het klaarleggen van stukken, het organiseren van bijeenkomsten, het regelen van reizen, het bewaken van de follow-up van acties en afspraken pak je ook alles op wat verder op je pad komt.

 

FUNCTIE EISEN & – WENSEN:

Jij kunt het verschil maken als secretaresse Raad van Bestuur als je het volgende meebrengt:

  • Tarief is maximaal €60,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 5 tot 10 jaar ervaring als secretaresse van een Raad van Bestuur of een Directie;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Een nuchtere representatieve persoonlijkheid die zich prettig voelt in een hectische omgeving;
  • Je bent hands-on, betrouwbaar, nauwkeurig en communicatief vaardig;
  • Je herkent jezelf in de woorden flexibel, no-nonsens, pro-actief, doortastend, organisatievermogen;
  • Bestuurlijke sensitiviteit, doortastend, je maakt impact;
  • Je gaat discreet om met vertrouwelijke informatie.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2024    Expertise: Consultant, Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Kwartiermaker
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 20 okt 2024    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 8 okt 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

Onze partners