Interim Directiesecretaresse #KRTZ5081503

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 27 oktober 2020
Reageren tot 1 november 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

  • Je ondersteunt de directeur en minimaal 1 teamleider op secretarieel en administratief gebied. 
  • Je stroomlijnt pro-actief de dagelijkse gang van zaken, neemt waar mogelijk werk uit handen en handelt secuur en zelfstandig.
  • Je beheert en controleert de informatiestroom en brengt structuur aan. 
  • Naast secretariële taken als agendabeheer, telefoon en mail, ben je mede verantwoordelijk voor het bewaken van de follow-up van gemaakte afspraken. 
  • Vanzelfsprekend pak je alle verdere voorkomende taken op. 
  • Je bent een ontzorger in hart en nieren, bent ervaren in complex agendabeheer en voor jou hoeft geen dag hetzelfde te zijn. 
  • In je werkzaamheden werk je tevens nauw samen met de directiesecretaris en notuleert indien nodig de MT-vergaderingen.

“Communicatie is een erg boeiend vakgebied en geen dag is hetzelfde. Als managementondersteuner ben jij de verbinder, sparringpartner, ontzorger én vliegende kiep. Je zorgt dat agenda’s goed zijn afgestemd en je helpt mee bij de organisatie van evenementen. Jouw inbreng wordt gewaardeerd en dat maakt deze functie zo leuk.”

Je gaat werken bij het bureau directeursondersteuning. Mede dankzij jou kan de directeur en het managementteam van de corporate dienst communicatie (1 directeur, 6 MT leden) rekenen op de beste secretariële ondersteuning. Samen met jouw collega's zorg je voor een goed lopend secretariaat en dankzij jullie kan het managementteam in optimale omstandigheden werken.

Kortom, een heel uitdagend takenpakket.

Eisen waaraan je moet voldoen

  • Je hebt enkele jaren ervaring als (directie)secretaresse
  • Je weet (ook op afstand) zowel in- als extern goede werkrelaties te realiseren 
  • Kennis van Lotus Notes en bent digitaal vaardig
  • Ervaring binnen de overheid

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht mogen geen ZZP'ers worden aangeboden. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners