Interim Database specialist CiVision #KRTZ2667384

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 juni 2020
Reageren tot 3 juni 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hoofddorp
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 16 uur, 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
Branche Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor een directe eindklant van een van onze partners zoeken wij een database specialist CiVision Samenlevingszaken.

Interviews bij eindklant: 15 t/m 17 juni 2020

De werkomgeving

Het team Bedrijfsvoering bestaat uit hoogwaardige professionals en ondersteunt de clusters Sociale Dienstverlening (SDV) en Maatschappelijke Ondersteuning en Zorg (MOZ). Het team bestaat uit vier disciplines: Functioneel Beheer, Informatievoorziening, Kwaliteit en Procescontrol die verschillende diensten en producten leveren om de clusters zo goed mogelijk te ondersteunen.

De discipline functioneel beheer bestaat uit 5 functioneel beheerders en beheert de twee kernapplicaties in het sociaal domein, namelijk Mens Centraal (2 beheerders, wordt op termijn vervangen door Gidso van Topicus) en Civision Samenlevingszaken (SAM, 3 beheerders). Per 1 april 2019 is de eindklant van start gegaan met een nieuwe applicatie (Civision Samenlevingszaken). Inmiddels heeft deze eindklant ruim een jaar ervaring met het systeem. Er is nog wel gerichte ondersteuning nodig binnen het team functioneel beheer, om kennis te delen en over te dragen binnen het team, alsmede capaciteit om de applicatie gericht door te ontwikkelen.

De functie omschrijving

Als database specialist CiVision Samenlevingszaken ken jij alle ins en outs van de (opbouw van de) database. Je hebt dan ook een specifieke rol in het team om deze kennis in te zetten en te ontsluiten. Daartoe richt jij je met name op een aantal gerichte taken om te zorgen dat de functionaliteiten zoveel als mogelijk aangesloten blijven bij de wensen van de gebruikers. Dit richt zich met name op functionaliteiten die een directe link hebben met de database van de applicatie en aanverwante applicaties.

Deze werkzaamheden zijn onder andere:

  • Het doorvoeren van correcties op de database met behulp van onder andere (zelf te bouwen) Sql queries (tools/ developer), Microsoft Access, Cognos (en combinaties van deze methoden).
  • Met scripting en tools grote hoeveelheden data geautomatiseerd inlezen in CiVision Samenlevingszaken.
  • Het verwerken van CSV, XML en Excel bestanden en deze kunnen vertalen en inlezen in CiVision Samenlevingszaken.
  • Het beschikbaar stellen van managementinformatie met behulp van onder andere (zelf te bouwen) Sql queries (tools/ developer), Microsoft Access, Cognos (en combinaties van deze methoden).
  • Het onderhouden van relevante koppelingen met andere applicaties (in- en extern), zoals Verseon en de Makelaarssuite.

Functie-eisen

De gewenste ondersteuning dient minimaal de volgende expertise te bezitten en de volgende zaken te kunnen uitvoeren:

  • Aantoonbare vergaande kennis van de applicatie CiVision Samenlevingszaken;
  • Aantoonbare kennis van Sql (tools/ developer) op Oracle (zowel raadpleeg als mutatie gerelateerde functies, net als het inregelen van 'views', 'triggers' en 'indexes') en de toepassing daarvan binnen de applicatie CiVision Samenlevingszaken;
  • Aantoonbare kennis van de (opbouw van) de database van de applicatie CiVision;
  • Samenlevingszaken en het (bruikbaar) kunnen ontsluiten en/ of aanpassen van deze informatie met behulp van Sql (tools/ developer) en Microsoft Access;
  • Aantoonbare ruime kennis en ervaring kennis van de wet- en regeling in het sociaal domein;
  • Is in de afgelopen 12 maanden aantoonbaar werkzaam geweest als functioneel beheerder CiVision Samenlevingszaken dan wel als database specialist CiVision Samenlevingszaken.
  • Vanaf 1 juli inzetbaar zijn.
  • Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie waarom je jezelf geschikt acht voor deze functie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Naam;
Woonplaats;
Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners