Interim Coördinator Sociaal Domein #KRTZ1554072

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 7 december 2022
Reageren tot 14 december 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 maart 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 80 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor de teams Inburgering en het doelgroepenregister zoeken wij tijdelijk een coördinator. Als coördinator begeleid en ondersteun je de professionals binnen jouw team in de ontwikkeling van hun vakmanschap (kennis, vaardigheden en gedrag) binnen het Sociaal Domein. Je bent inspirerend en stelt de professional in staat verantwoordelijkheden te dragen, eigenaarschap te tonen en innovatief te denken en te handelen. Je hebt grip op de taken en verantwoordelijkheden van jouw teamleden. Ook stuur je op de te behalen resultaten van de medewerker zelf, het team en de organisatie.  

Dit is wat je gaat doen:

  • Aanspreekpunt en coach voor de professional, ten aanzien van vakmanschap, processen en resultaat binnen het Sociaal Domein.  
  • Adviseren en ondersteunen van unitmanagers, ten aanzien van het vakmanschap van de professionals en in de samenwerking binnen het team, de unit en de organisatie. 
  • Bijdragen aan het ontwikkelen en (verder) implementeren van werkprocessen. 
  • Voeren van motiverende en inspirerende gesprekken met professionals. 
  • Leveren van periodieke voortgangs- en resultaatsverantwoording aan unitmanager.
  • Rol van informant voor de professional en unitmanager. 

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Tarief is maximaal €80,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW)
    • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als coördinator, projectleider of teamleider binnen het sociaal domein;
    • Aantoonbare werkervaring met het aansturen van medewerkers;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als coördinator, projectleider of teamleider binnen de Participatiewet;
    • Aantoonbare werkervaring met het implementeren van (werk)processen;
    • Aantoonbare werkervaring op het gebied van de Nieuwe Wet Inburgering;
    • Aantoonbare werkervaring op het gebied van de doelgroep arbeidsbeperkten.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

    Onze partners