Interim Coördinator Recruitment Inhuur #KRTZ5140693

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 7 december 2022
Reageren tot 11 december 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 januari 2024
Aantal uur 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 85 Marktconform per uur
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wil jij graag werken in een dynamische omgeving en word jij enthousiast van dagelijkse aansturen en coördineren? Kom dan tijdelijk de Inhuurdesk versterken!

Voor deze opdracht is het van belang om minimaal 1x per week vanaf locatie Rotterdam te werken.

Verantwoordelijkheden

De Inhuurdesk staat onder leiding van een teammanager, die samen met de coördinatoren het MT vormt van de afdeling. Als coördinator ben je verantwoordelijk voor een deel van de 4 clusters van de Inhuurdesk (DAS, Uitzenden, Detacheren en Contractbeheer). Je wordt hierbij ondersteund door de medewerkers.

Je draagt bij aan een effectieve en efficiënte organisatie door het maken van plannen van aanpak en zorg te dragen voor de organisatorische, dagelijkse coördinatie en inzet van capaciteit. Je informeert en adviseert het team over nieuwe ontwikkelingen en veranderingen in regelgeving. Complexe issues analyseer je en je vertaalt deze naar concrete oplossingen om de werkprocessen te optimaliseren. Je maakt uitvoeringsafspraken en stuurt op het nakomen daarvan.  

Daarnaast ben je samen met je collega coördinator verantwoordelijk voor het initiëren, bouwen, onderhouden en regisseren van netwerken. Deze netwerken gebruik je voor de gezamenlijke aanpak om de vastgestelde doelen te bereiken. Als mentor bevorder en beoordeel je de professionaliteit van collega’s, waarbij je het aanspreekpunt bent voor ongeveer 15 collega’s binnen je clusters. Met deze collega’s voer je in het kader van personeelszorg R&O-gesprekken en gesprekken op het gebied van verzuim.

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is maximaal €85,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
  • Afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau.
  • In de afgelopen 8 jaar, minimaal 5 jaar werkervaring op het gebied van externe inhuur.
  • In de afgelopen 8 jaar, minimaal 5 jaar werkervaring met procesoptimalisatie, bij voorkeur op het gebeid van externe inhuur.
  • Werkervaring binnen overheidsorganisaties.
  • Werkervaring als Coördinator of teamleider vergelijkbare posities.
  • Werkervaring met het uitvoeren van/deelnemen aan projecten m.b.t. de onderwerpen Arbeidsmarkt, Werving, en/of Recruitment.
  • Werkervaring binnen grote (1000+) organisaties.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2024    Expertise: Consultant, Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Kwartiermaker
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 20 okt 2024    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 8 okt 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

Onze partners