Interim Coördinator Cluster Ruimte & Beheer #KRTZ2606325

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 september 2021
Reageren tot 14 september 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 4 april 2022
Aantal uur 28 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 80 per uur
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De afdeling Ruimte staat voor een samenvoeging met de afdeling Integraal Beheer Openbare Ruimte en in afwachting daarvan worden twee teams op dit moment aangestuurd door 1 teamleider. Ter ondersteuning van deze teamleider zoekt een coördinator voor een aantal clusters binnen deze teams. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers binnen deze clusters en coördineert de werkzaamheden in overleg met de medewerkers. Zo nodig pak je inhoudelijke taken op. Daarbij leg je verantwoording af aan de teamleider. In onderling overleg wordt deels bepaald welke clusters vallen onder jouw verantwoordelijkheid en welke onder de teamleider, waarbij de teamleider verantwoordelijk blijft voor ruimtelijke ordening, vergunningverlening en gebiedsontwikkeling. Dit is mede afhankelijk van jouw expertise en affiniteit. Als clustercoördinator is dat je specifieke aandachtveld.

Binnen de teams zijn de volgende clusters aanwezig:

  • Milieu;
  • Vergunningverlening;
  • Handhaving en toezicht;
  • Ruimtelijke ordening;
  • BAG;
  • Gebiedsontwikkeling;
  • Stedenbouw;
  • Vastgoed;
  • Gebouwenbeheer;
  • Sport- en onderwijs accommodaties.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Een afgerond opleiding op minimaal HBO bachelor niveau;
2. Beschikbaar uiterlijk per 4 oktober 2021;
3. Een afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau op het gebied van Bouwkunde, Planologie, Ruimtelijke Ontwikkeling of een daarmee vergelijkbare opleiding;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een gemeentelijke overheid met werkzaamheden in de fysieke leefomgeving / ruimtelijk domein;
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als senior of leidinggevende in de afgelopen 5 jaar.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners