Interim Content Specialist

This job has been Expired

Interim Content Specialist

  • Publicatie datum:4 december 2018
  • Aantal keer bekeken 408
0 Reacties
  • Start datum 02-01-2019
    Eind datum 01-04-2019
Opdracht omschrijving
Jij zorgt voor een optimale klantbeleving door een effectieve en efficiënte inzet van kanalen (AI Chatbot, IT Portaal, Yammer, Live chat, Telefonie) in de IT ondersteuning van zowel Nederlandstalige- als Engelstalige medewerkers. Al jouw collega’s hebben altijd eenvoudig toegang tot de juiste IT informatie en kennis op het juiste moment. Welk kanaal iemand ook kiest, hij vindt altijd hetzelfde antwoord en kan daarmee zijn probleem oplossen. Wij wijzen bovendien de weg en adviseren het beste kanaal voor ieder vraagstuk. Dankzij jouw (online) communicatiekracht en kennis van content- en kennismanagement maken wij collega’s blij met (online) oplossingen.
In de rol als Content Specialist ben je vooroploper in ons team omdat jij vernieuwing in de markt vertaalt naar doorontwikkeling van onze content en kanalen.
Als Content Specialist voer je de volgende werkzaamheden uit:
• Je bent verantwoordelijk voor correcte en klantgerichte content in alle digitale kanalen zoals; IT portaal, AI Chatbot, Beheersystemen voor servicedeskagents e.a.
• Je schrijft en onderhoudt AI chatbot conversaties.
• Je schrijft en onderhoudt online (self)serviceartikelen.
• Je verbetert de vindbaarheid van alle online content.
• Je beheert samen met je collega’s de interne kennisbank van de Service Desk.
• In afstemming met je collega’s creëer je content en workflows op basis van nieuwe/gewijzigde dienstverlening.
• Je adviseert over de content, tone of voice en schrijfstijl in alle kanalen.
Onze afdeling 
Je werkt vanuit de afdeling Channel Management, onderdeel van de Cross Channel Service Desk Europe. Onze missie is Voorkomen en Verhelpen van storingen. Voorkomen doen we door factbased sturing in de keten. Verhelpen is de afgelopen jaren in razend tempo verschoven van primair telefoon naar vooral online klantbediening. Selfservice, als onderdeel van een eigentijdse klantbediening wordt de komende tijd belangrijker, maar ook complexer. Innovatiekracht is daarom belangrijk voor het gebruik van data en doorontwikkeling van onze kanalen.
Vereiste kennis en ervaring 
• Relevante HBO opleiding.
• Kennis en ervaring met online kanalen.
• Digital native: Aantoonbare ervaring met nieuwe media in het algemeen en digitale/virtuele communicatie in het bijzonder.
• Kennis en ervaring met workflow systemen en met werken vanuit een backlog.
• Op de hoogte van marktontwikkeling in klantbediening en in staat deze te vertalen naar eigen context.
• Uitmuntende taalvaardigheid in zowel Nederlands als Engels.
Naast de twee kerncompetenties Samenwerken en Klantbelang centraal stellen herken je in jezelf de volgende competenties
• Zelfstandig & resultaatgericht werken
• Taal-/Schrijfvaardigheid
• (Online) Communicatiekracht
• Innovatiekracht

Let op:

Voor deze aanvraag geldt een inwerkperiode van 2 weken tegen nultarief. Hier dient akkoord op gegeven te worden.
Vanuit de Opdrachtgever is deze tijdelijke opdracht beoordeelt dat in het kader van de Wet DBA en de beleidsregels hieromtrent, alleen professionals voorgesteld kunnen worden die een dienstbetrekking hebben bij een Leverancier. ZZP tarieven worden omgerekend naar payroll salarissen.