Interim Business Projectmanager Informatievoorziening (IV) #KRTZ8189640

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 14 mei 2021
Reageren tot 18 mei 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur, 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, WO
ZZP tarief € 82 per uur
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Interim opdracht

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar een Business Projectmanager Informatievoorziening (IV).

Wat maak jij als Business Projectmanager IV?
De opdracht vraagt van jou ervaring die je hebt opgedaan binnen een complexe politieke en bestuurlijke organisatie aantreft. Als Business Projectmanager ben je verantwoordelijk:
• Om samen met de klant het Programma van Eisen op te stellen voor de nieuwe software oplossing ter ondersteuning van de bestuurlijke besluitvorming;
• Tijdens de aanbesteding ben je het aanspreekpunt voor de klant/opdrachtgever, Informatisering & Beheer (I&B) en de leveranciers. Hier werk je samen met inkoop die het aanbestedingsproces begeleidt;
• Na de selectie ben je verantwoordelijk voor de gehele implementatie. Hieronder valt onder andere de inrichting van de processen, het meenemen/trainen van de gebruikers, de migratie en in beheer name van het nieuwe systeem;
• De implementatie vraagt ook een verandering binnen de betrokken afdelingen die onderdeel zijn van het bestuurlijk proces. Dit vraagt verandermanagement skills van de business projectmanager.

Eisen waaraan je moet voldoen:

• Je hebt een afgeronde studie op HBO+/WO-niveau richting bestuurlijke informatiekunde of strategisch informatiemanagement;
• Je hebt minimaal 5 jaar ervaring op het gebied van strategisch informatiemanagement – met ervaring binnen gemeentelijke organisaties;
• Je bent een verbinder, motivator en organisator met het einddoel op het vizier;
• Je hebt uitgebreide en aantoonbare ervaring met selectietrajecten en de complexe implementaties van bestuurlijke informatie systemen voor raad en college;
• Je bent overtuigend en communiceert in begrijpelijke taal met collega’s, ambtelijke top, bestuurders en je omgeving;
• Je creëert overzicht, bewaakt de voortgang en stuurt op tijdslijnen met de bijbehorende resultaten;
• Je bent het aanspreekpunt en de adviseur voor raad en bestuur;
• Je hebt ervaring met zaakgericht werken en kent de regels rondom het registreren voor bestuurlijke processen. Hierbij bent je gesprekspartner voor alle geledingen binnen de gemeente, waaronder DIV;
• Je bent proactief, pakt ongevraagd eigenaarschap en zorgt dat afspraken zowel intern als extern worden nagekomen;
• Je weet hoofd- en bijzaken te scheiden;
• Je kan goed omgaan met de politieke belangen/druk en durft mensen en leveranciers aan te spreken.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 2 apr 2024    Expertise: Teamleider, Directeur, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Backend developer, Overig (ICT - Web development), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 apr 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners