Interim Business Changemanager #KRTZ8752207

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 december 2022
Reageren tot 11 december 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 29 februari 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 100 Marktconform per uur
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zoeken voor het adapteren van de nieuwe HCM-suite (Human Capital Management Suites) door de Business een gedreven Business Change Manager die ruime ervaring heeft in organisatieverandering binnen het HR domein en de HR processen. Op de hoogte is van de ontwikkelingen binnen het HR veld en dit kan doorvertalen naar de behoefte aan IV. En die de relevante markstandaarden kan doorvertalen naar impact op de organisatie: processen, werkwijzen en inrichting, om daar vervolgens vorm en inhoud aan te geven. Dit vraagt van je creativiteit in het realiseren van oplossingen, maar ook voorstellen doen om tot andere manieren van werken en organiseren te komen. 

De Business Change Manager werkt in een divers en complex speelveld van stakeholders. Het meewegen, beoordelen van de verschillende belangen en hoe hiermee om te gaan is een belangrijk onderdeel van deze rol. Dit vraagt van je een hoge mate van netwerkvaardigheden en stevigheid. Je bent in staat op verschillende niveaus te communiceren en te  beïnvloeden.

Je stuurt diverse teams functioneel aan, coacht en begeleidt op het proces. Aantoonbare ervaring in het (functioneel) leidinggeven aan teams is een vereiste. Daarnaast beschik je over beinvloedingsvaardigheden in een politiek bestuurlijke context en dit kun je aantonen door brede werkervaring.

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is maximaal €100,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
  • Een afgeronde HBO-opleiding in de richting van bedrijfsinformatica;
  • In de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in het begeleiden van veranderprocessen, bijvoorbeeld reorganisaties, bij grote, complexe overheidsorganisaties waarbij 5.000+ medewerkers geraakt worden;
  • In de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in behoeftebepalingen IV-vraagstukken;
  • Op de hoogte van wet- en regelgeving binnen de overheid;
  • Aantoonbare werkervaring met aanbestedingen conform wetgeving;
  • Aantoonbare werkervaring met de (her-)vorming van een centrale HR-organisatie bij grote, complexe overheidsorganisaties > 5.000 medewerkers;
  • In het bezit van certificaten in Verandermanagement en coaching;
  • Aantoonbare werkervaring binnen de (Semi-)/overheid.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners