Interim Bestuurssecretaresse #KRTZ5940840

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 9 december 2022
Reageren tot 14 december 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zwolle
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 6 februari 2023
Aantal uur 28 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 65 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Geen dag is hetzelfde in deze rol. Sterker nog, geen uur is hetzelfde! Als secretaresse voor het bestuur  gebeurt er namelijk altijd wel iets waar jij mee te maken hebt. Je bedient het gehele college van B&W van a tot z. Van agendabeheer, zakelijke bijeenkomsten verzorgen tot het begeleiden en faciliteren van het besluitvormingsproces en alles ertussenin. Als echte jongleur houd je alle ballen hoog. Mocht je er één laten vallen, dan zijn jouw drie collega’s er om ze voor je op te vangen. Andersom doe je dat namelijk ook.

Samen met het team ga je aan de slag met het:

  • ontzorgen en ondersteunen van de leden van het college van B&W.
  • verwerken van in- en uitgaande post en e-mail. Daarbij signaleer je bijzonderheden en mogelijke verbanden met de actualiteit en je zorgt voor de voortgangsbewaking van uitgezette acties.
  • voorbereiden en begeleiden van het gehele besluitvormingsproces rondom de B&W vergadering tot en met de overdracht van stukken aan de Griffie ter behandeling in de gemeenteraad.
  • voorbereiden en organiseren van bestuurlijke presentaties, bijeenkomsten en vergaderingen.
  • zelfstandig afhandelen van vragen en verzoeken.
  • mede vormgeven aan de doorontwikkeling van het bestuurssecretariaat.

Je werkzaamheden kabinetszaken bestaan uit het behandelen van aanvragen voor Koninklijke onderscheidingen. Je adviseert de burgemeester en zorgt voor een goed verloop van het hele proces van aanvraag tot en met de uitreiking van de onderscheidingen. 

 

    FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

    • Maximaal uurtarief €65,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
    • Een afgeronde opleiding op hbo niveau in de richting van Officemanagement;
    • Uiterlijk beschikbaar per 2 januari 2023 voor 28 uur per week;
    • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als bestuurssecretaresse;
    • Aantoonbare werkervaring met de opvolging van procedures, bestuurlijke processen, afspraken en het direct samenwerken met het secretariaat, Benoem deze punten duidelijk in het cv);
    • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met complex agendabeheer.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Etten-Leur    Uiterste reactiedatum: 12 feb 2023    Expertise: Recruitment support, Overig (Recruitment), Overig (Administratief), Overig (HRM)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 8 feb 2023    Expertise: Informatie analist, Overig (ICT - Data & Analyse), Informatiemanager, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 8 feb 2023    Expertise: Informatie analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
    Locatie: Houten    Uiterste reactiedatum: 6 feb 2023    Expertise: Service delivery manager, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)

    Onze partners