Interim Ambtelijk secretaris OR #KRTZ8431243

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 28 mei 2021
Reageren tot 3 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Dordrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 28 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Gezondheidszorg I Welzijn
Verlenging Interim opdracht

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Ambtelijk secretaris OR voor 28 uur per week.

Wat ga je doen?
In deze functie heb je een hele waardevolle bijdrage aan de OR en daarmee ook aan ons ziekenhuis en alle medewerkers. Jij stimuleert dat de OR professioneel en efficiënt kan werken. En dat doe je als volgt:

  • Je zorgt ervoor dat de OR voortgang houdt in allerlei onderwerpen die er op hun bordje liggen en dat afspraken en acties vastgelegd, uitgewerkt en verder gebracht worden.
  • Je verzamelt informatie, bekijkt binnengekomen plannen en adviseert en informeert de OR-leden hierover.
  • Je stelt zelfstandig beleidsstukken, brieven en notities op.
  • Je houdt iedereen goed op de hoogte van afspraken en acties en je draait er je hand niet voor om, om pittige onderwerpen in vergaderingen op een heldere manier vast te leggen.
  • Je houdt de ontwikkelingen van ziekenhuizen goed bij en past de WOR goed toe. Intern en extern heb je een groot netwerk.
  • Je denkt mee hoe je de OR-leden verder kan professionaliseren in hun rol.
  • Je bent een vraagbaak voor alle medewerkers en een klankbord voor de OR, de RvB en de managers.
  • Kortom: jouw rol is coördinerend, beleidsvoorbereidend én ondersteunend.

 

Eisen waaraan je moet voldoen:

De OR is heel veelzijdig en wij verwachten dat ook van jou. Natuurlijk zijn er wel een paar zaken die nodig zijn om succesvol te starten in deze functie:

  • Je hebt minimaal hbo- denk- en werkniveau en een opleiding en/of ervaring op het gebied van personeelsmanagement of rechten.
  • Je bent organisatorisch sterk, zelfstandig, kritisch, secuur en hebt zelfreflectie.
  • Je hebt ruime ervaring in secretarieel werk en je raakt niet in de stress wanneer hele complexe onderwerpen worden besproken die je moet vastleggen.
  • Je kunt je inleven in de positie en belangen van onze medewerkers én in de belangen van de organisatie en hebt er plezier in op alle niveaus goed te schakelen.
  • Je bent iemand die ergens ‘op af durft te stappen’
  • Het liefst heb je kennis van de WOR en kun je die goed toepassen. En anders kun je ons overtuigen hoe je dit snel gaat leren.
  • Je bent integer en een prettige, positieve persoonlijkheid. Procedures zijn belangrijk, maar die weet jij ook menselijk en tactvol in te zetten.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners