Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Beheer > Functioneel beheerder
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Voor deze opdracht zoeken we naar een ervaren functioneel beheerder van de Suites voor het Sociaal Domein, die snel kan schakelen, een helicopterview heeft, gestructureerd kan werken, de handen uit de mouwen wilt steken, goed met verschillende partijen kan communiceren, berichtenverkeer begrijpt en kennis heeft van de processen van het sociaal domein die werken binnen de gemeente.
De werkzaamheden zijn vooral gericht op het project gegevensuitwisseling, echter reguliere werkzaamheden zoals gebruikersondersteuning, excepties oplossen, controles uitvoeren, monitoring van de systemen, problemen analyseren/oplossen en ondersteunen bij updates/upgrades kunnen ook gevraagd worden.
Eisen waaraan je moet voldoen:
1. Minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring bij een gemeente met het functioneel beheer van de Suites voor het Sociaal Domein.
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente met het functioneel beheer van de Suites voor het Sociaal Domein in de afgelopen 7 jaar.
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van het Sociaal Domein, met de focus op werk in de afgelopen 5 jaar.
4. Minimaal 28 uur beschikbaar per 15-04-2021.
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.