Interim Afdelingsmanager ICT #KRTZ7519112

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 21 november 2022
Reageren tot 21 november 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 3 mei 2023
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 100 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Taken en verantwoordelijkheden van de manager
De afdeling ICT bestaat met ca. 80 medewerkers: projectleiders, medewerker gegevens, relatiemanagers, beheerders, medewerker systemen en ICT-adviseurs. Goed werkende ICT-diensten zijn van cruciaal belang voor de organisatie en andere partijen, die gebruik maken van de dienstverlening. Door de snel veranderende digitale wereld is de afdeling ICT volop in ontwikkeling, waarbij de organisatie actief betrokken is. Kortom, een afdeling met verschillende functies en vakgebieden in een snel veranderende digitale wereld.
De afdeling ICT bestaat uit de volgende teams:

  • Applicatiebeheer
  • Beheer en Infrastructuur
  • Regie
  • Projecten

 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

  • Maximaal uurtarief €100,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
  • Academisch werk- en denkniveau op ICT-gebied (vakkennis). Minimaal een afgeronde HBO opleiding in een IT/ICT richting.
  • Je bent een ervaren ICT-manager met ruime kennis en relevante ervaring, in een politiek-bestuurlijke context. Meer dan 10 jaar aantoonbare werkervaring als ICT manager.
  • Aantoonbare werkervaring binnen de (rijks) overheid.
  • Je hebt ervaring met het zorgen voor een veilige en ongestoorde werking van ICT, maar ook van het standaardiseren, harmoniseren en vernieuwen.
  • Je helpt mee om de organisatie richting te geven naar een meerjarige (ICT-)visie en strategie.
  • Je hebt aantoonbare ervaring in het leiden van ontwikkel- en/of veranderingsprocessen
  • Je weet hoe de ICT-afdeling het beste kunt organiseren en leiden, zodat de klant optimaal wordt bediend.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 dec 2022    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Hilversum    Uiterste reactiedatum: 8 dec 2022    Expertise: Teamleider, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2022    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 dec 2022    Expertise: Salarisadministrateur

Onze partners