Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Human resource management > HRM adviseur, Human resource management > HRM business partner, Human resource management > Overig (HRM)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht:Â Adviseur P&O/HRÂ (24 – 32 uur)Â
Locatie: Apeldoorn
Startdatum: Â 24 april 2023
Einddatum: 31 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24-32 uurÂ
ZZP mogelijk: Ja
Sluitingsdatum: 7 april 2023 om 16:00 uur
In verband met uitval van meerdere P&O collega’s zijn wij op zoek naar een stevige allround personeelsadviseur. Het betreft een brede HR functie de focus op advies maar ook een klein beleidscomponent. We zijn op zoek naar een adviseur die zelfstartend, deskundig, proactief en zelfstandig is.
Advies
Je bent adviseur en eerste aanspreekpunt voor een aantal teamleiders en de ongeveer 150 medewerkers die onder hen vallen. De eerste HR verantwoordelijkheid ligt in de lijn dus het zal voornamelijk gaan om het ondersteunen en adviseren van de managers. Je hebt ervaring met (complexe) personele vraagstukken waarin jij de manager voorziet van vakinhoudelijke kennis en advies geeft over procesaanpak.
Projecten Beleid
Er zit een klein beleidscomponent in deze functie. De arbodienstverlening is net opnieuw aanbesteed. Een natuurlijk moment om ons verzuimprotocol tegen het licht te houden.
Het team
Het cluster P&O bestaat uit 16 medewerkers met één resultaatcoördinator, gezamenlijk met Planning & Control en Financiën zijn zij onderdeel van het team Bedrijfsvoering en Organisatie. Het team bestaat uit strategisch adviseurs, personeelsadviseurs en ondersteuning.
Op dit moment zit niet alleen het cluster P&O, maar ook de gehele organisatie in een doorontwikkeling. Dat betekent dat de opdracht gedurende de looptijd aan die doorontwikkeling onderhevig is.
Â
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
- Tarief is maximaal €85,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
- Minimaal 5 jaar werkervaring als HR adviseur (of soortgelijk) in de afgelopen 10 jaar
- Minimaal 3 jaar werkervaring bij een (semi) overheidsinstantie in de afgelopen 8 jaar
- Minimaal hbo werk- en denkniveau.
- Relevante recente ervaring in het (bege)leiden en implementeren van verzuimbeleid in een soortgelijke omgeving.
- Ervaring met de doorontwikkeling van het HR vak; specifiek de rol van businesspartner.
- De interviews zullen plaatsvinden op 18 april 2023 in de middag. Gelieve hier rekening mee te houden.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..