Interim Adviseur Informatievoorziening #KRTZ6820802

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 16 april 2020
Reageren tot 28 april 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, WO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Je adviseert over informatievraagstukken in de vorm van vakinhoudelijk onderzoek, analyse of plan. Je vertaalt informatie en analyses naar functionele behoeften. In overleg met de Coördinerend Businessexpert concretiseer je de geplande activiteiten naar individuele werkafspraken, opleveren van gevraagde documenten, analyses, vooronderzoeken en dergelijke om te komen tot een resultaat.

Je zorgt voor een effectieve werkuitvoering overeenkomstig de vastgestelde planning, stuurt deze aan en bewaakt de voortgang hiervan. Je treedt op als intermediair tussen de coördinerend Businessexpert en de vraagorganisatie (met name domein communicatie) waar je voor werkt en bent vakinhoudelijk aanspreekpunt voor hen. Je ziet en begrijpt de relaties met de andere bedrijfsvoering domeinen en verbindt deze op informatiemanagement waar nodig.

Eisen:

  1. Een afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau, aangevuld met een post-HBO of post-WO-opleiding op het gebied van Bedrijfskundige informatica.
  2. Minimaal 5 jaar werkervaring als informatiemanagement-adviseur of gelijkwaardig, binnen middelgrote (500+) organisaties.
  3. Minimaal 5 jaar werkervaring – op conceptueel niveau – met de specialismen IM-architectuur, informatiebeveiliging, API-management en cloudstrategiën (toelichting: Het jargon begrijpen en het vakgebied kennen zonder specialist te hoeven zijn).
  4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met implementatietrajecten van standaard informatiesystemen binnen het domein marketing&communicatie (communicatie management, creatie en productie, distributie, analyse en contentbeheer).
  5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met standaard software/SaaS, op het gebied van bedrijfsvoering (bij voorkeur marketing & communicatie).
  6. Werkervaring met agile, scrum of vergelijkbaar.
  7. Werkervaring binnen de (semi)overheid.
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners