Interim Administratief medewerker TOZO Uitkeringen #KRTZ7979845 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Administratief medewerker TOZO Uitkeringen #KRTZ7979845

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 juni 2020
Reageren tot 4 juni 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor de gemeente zoeken we drie Administratief Medewerkers TOZO die financiële mutaties t.a.v. de Tozo uitkeringen verwerken in het Suite systeem. Nadat de Tozo uitkeringsspecialist de aanvraag heeft verwerkt, zorgt deze administratief medewerker dat het uitkeringsdossier gecheckt wordt, waar nodig mutaties worden aangebracht, en dat het dossier klaar gezet wordt voor betaling. Deze verwerking vindt plaats in Suite (Centric)

Eisen:

  • Je hebt een MBO4 diploma;
  • Hebt gedegen kennis van Suite (Centric) op het vlak van financiële mutaties;
  • Kunt loonstroken en uitkeringsspecificaties lezen en begrijpen (ervaring hierin is vereist);
  • Bruto bedragen naar netto kunnen berekenen;
  • Financiële mutaties kunnen maken in Suite.
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 13 mei 2021    Expertise: Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Locatie: Apeldoorn    Uiterste reactiedatum: 31 mei 2021    Expertise: Overig (ICT Software Development), JAVA developer
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 14 mei 2021    Expertise: Coach, Overig (Management & Consulting), Agile coach, Scrum master ICT
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 16 mei 2021    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning)

Onze partners