Interim Administratief medewerker TOZO Uitkeringen #KRTZ7979845

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 juni 2020
Reageren tot 4 juni 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor de gemeente zoeken we drie Administratief Medewerkers TOZO die financiële mutaties t.a.v. de Tozo uitkeringen verwerken in het Suite systeem. Nadat de Tozo uitkeringsspecialist de aanvraag heeft verwerkt, zorgt deze administratief medewerker dat het uitkeringsdossier gecheckt wordt, waar nodig mutaties worden aangebracht, en dat het dossier klaar gezet wordt voor betaling. Deze verwerking vindt plaats in Suite (Centric)

Eisen:

  • Je hebt een MBO4 diploma;
  • Hebt gedegen kennis van Suite (Centric) op het vlak van financiële mutaties;
  • Kunt loonstroken en uitkeringsspecificaties lezen en begrijpen (ervaring hierin is vereist);
  • Bruto bedragen naar netto kunnen berekenen;
  • Financiële mutaties kunnen maken in Suite.
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 23 nov 2020    Expertise: Teamleider, Organisatieadviseur, Bestuurssecretaris, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 nov 2020    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 26 nov 2020    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 29 nov 2020    Expertise: HRM adviseur, Overig (HRM)

Onze partners