Interim Administratief medewerker TOZO Uitkeringen #KRTZ9790555

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 29 april 2020
Reageren tot 6 mei 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor deze rol zal de medewerker vanuit huis werken

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar meerdere kandidaten voor het ZZP-Loket TOZO. We zoeken deskundigen die zich de werkwijze snel eigen kunnen maken

De werkzaamheden bestaan uit:
Invoeren aanvragen, invoeren bewijsstukken, beoordelen van aanvragen TOZO uitkering. Opvoeren in Suite, checks uitvoeren in Suwi-net. Op basis van verstrekte informatie en checks beoordeling en besluiten op toekennen of afwijzen aanvragen, en deze beslissing verrekenen met het verstrekte voorschot.

Eisen:

  • Minimaal afgeronde MBO 4 – bij voorkeur juridisch medewerker
  • Ervaring binnen een gemeente is vereist
  • Kennis van Suite
  • Kennis van Suwi-net en bij voorkeur kennis van de participatiewet
  • Ervaring in uitvoering van inkomen binnen de gemeente en handhaving daarvan (beoordelen aanvragen, toe- of afwijzen)
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2020    Expertise: UX designer, Overig (Design & Multimedia)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: BI consultant, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Consultant, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)

Onze partners