Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Administratief medewerker, Sociaal Domein > Overig (Sociaal Domein), Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Als administratief medewerker sociaal domein voer je alle voorkomende administratieve werkzaamheden uit in het kader van de uitvoering van de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) en de Jeugdwet. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Het registreren van vrij inzetbare voorzieningen (zoals huishoudelijke hulp, woningaanpassingen, begeleiding, vervoersvoorzieningen etc) in het klantvolgsysteem;
- Het verwerken van besluiten en beschikkingen Wmo en Jeugd;
- Het verwerken van digitale start- en stopberichten (het Berichtenverkeer) in het klantvolgsysteem;
- Het controleren en verwerken van declaraties van zorgaanbieders;
- Het draaien van betaalruns;
- Vragen beantwoorden van zorgaanbieders, instellingen en collega’s met betrekking tot de administratie Wmo en Jeugdwet;Â
- Het verrichten van diverse opschoonwerkzaamheden in de administratie Wmo en Jeugd.
Eisen:
- 1. Een afgeronde mbo niveau 4 opleiding;
- 2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker binnen het Sociaal Domein bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar;
- Aantoonbare werkervaring met de administratieve verwerking van de Wmo en Jeugdwet bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar (duidelijk weergegeven in het cv);
- Aantoonbare werkervaring met de Centricapplicatie Suite voor het Sociaal Domein en de verwerking van het berichtenverkeer in de afgelopen 5 jaar (duidelijk weergegeven in het cv).
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â