Interim Administratief Medewerker #KRTZ2220791

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 augustus 2021
Reageren tot 11 augustus 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2021
Aantal uur 20 uur, 24 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar een Administratief medewerker.

Als administratief medewerker zorg jij, samen met je directe collega’s, voor de administratieve ondersteuning binnen het team. Mede door jouw ondersteuning kunnen de vakinhoudelijke medewerkers optimaal worden ingezet.
• Plaatsen en up-to-date houden van vacatures in verschillende systemen en op locatie van samenwerkingspartners.
• Maken van beschikkingen / stageovereenkomsten voor kandidaten en werkgever.
• Bijhouden van diverse mailboxen
• Administratief verwerken van aanmeldingen, verwerken van werkzoekende gegevens en koppelen aan vacatures in diverse systemen.
• Maken van wekelijkse en maandelijkse management rapportages.
• Agenderen en notuleren van verschillende werkoverleggen
• Berichten plaatsen op social media, met name LinkedIn.
• Doelgroep verklaringen maken.
• Overige ondersteuning bieden aan accountmanagers (heel divers, maken van een flyer, uitleg geven over systemen of verwerken van administratie).

Eisen waaraan je moet voldoen:

• Je beschikt minimaal over een afgeronde relevante MBO opleiding.
• Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring/stage ervaring in een vergelijkbare functie bij voorkeur bij een (semi) overheidsinstantie.
• Je kunt goed overweg met het MS office pakket en werkt makkelijk met verschillende systemen.
• Inzet tot 31-12 met mogelijkheid tot verlenging indien we beiden tevreden zijn.
• Een goede werk- privé balans
• je werkt tijdens kantoortijden en deze zijn in onderling overleg in te vullen;
• Ook kan je thuiswerken.

Uren in overleg, 20 of 24 uur.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Salarisadministrateur, Overig (HRM), Overig (Administratief)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)

Onze partners