Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Gepubliceerd op 14 oktober 2021
Reageren tot 19 oktober 2021
Bekeken
Reacties
Zichtbaar voor PRO
Locatie
Rotterdam
Start datum
Zo snel mogelijk
Eind datum
31 januari 2022
Aantal uur
36 uur
Soort contract
Payroll contract
Opleidingsniveau
MBO
Branche
Gezondheidszorg I Welzijn
Vakgebied & expertise
Administratief > Administratief medewerker, Administratief > Overig (Administratief)
Job alert aanmaken
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar een administratief medewerker.
Er is veel werk te doen op de support van de inkoop.
Taken:
- Zaken verwerken / aanpassen in de computer
- Nabellen bij interne klanten / leveranciers
- Mails / telefoon beantwoorden
Je moet zelfstandig kunnen werken, het kan voorkomen dat de kandidaat alleen zit.
Wens: 2 fulltimers van ieder 36 uur.
Standplaats: Rotterdam maar soms ook Dordrecht.
Eisen:
- administratieve werkzaamheden zijn bekend
- mbo werk- en denkniveau
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Voor jou geselecteerde opdrachten
Locatie: Den Haag Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024 Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024 Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024 Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024 Expertise: Overig (Administratief)