Interim Administratief Medewerker DIV #KRTZ4039355

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 maart 2021
Reageren tot 4 maart 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris < €2.000 per maand
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker DIV.
De focus voor deze opdracht zal in eerste instantie vooral liggen op het scannen en indexeren van bouwvergunningen. Bij goed functioneren kunnen de taken worden uitgebreid.

Wat maak jij als documentair informatieverzorger?
Als documentaire informatieverzorger DIV verricht je werkzaamheden binnen de afdeling Documentaire informatievoorziening(DIV). De afdeling DIV is verantwoordelijk voor ondersteuning van de ambtelijke en politieke leiding inzake ontwikkelingen en de sturing van het DIV beleid.
Je bent verantwoordelijk voor het op de juiste wijze (digitaal) toegankelijk maken van documenten en dossiers. Werkzaamheden bestaan o.a. uit:
• Ontvangst, distributie en verzending van post
• Postregistratie en digitale dossiervorming
• Digitaal toegankelijk maken van documenten
• Scanwerkzaamheden

Eisen waaraan je moet voldoen:

• Je beschikt over een MBO+ werk- en denkniveau, verkregen door opleiding en/of aantoonbare ervaring met bovengenoemde taken;
• Je beschikt over ervaring op het gebied van digitale documentverwerking;
• Je hebt ervaring met werken met een DMS systeem;
• Je bent kwaliteitsbewust en flexibel;
• Je bent accuraat en integer;
• Je beschikt over een analytisch vermogen;
• Je hebt de ambitie en potentie om door te groeien naar minimaal de functie van documentair informatieverzorger DIV;
• Je beschikt over goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners