Interim Administrateur #KRTZ2094385 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Administrateur #KRTZ2094385

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 22 juni 2021
Reageren tot 24 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 april 2022
Aantal uur 40 uur
Soort contract Deta-vast
Opleidingsniveau HBO
Branche Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Administrateur.

Je bent verantwoordelijk voor een betrouwbare financiële administratie, je stelt het balansdossier samen, bereidt rapportages en consolidaties voor. Daarnaast besteed je een belangrijk deel van je tijd aan het optimaliseren van de werkprocessen en het verder ontwikkelen van de administratieve discipline.

De belangrijkste werkzaamheden:
• Je zorgt voor een betrouwbare centrale financiële grootboekadministratie
• Je draagt bij aan de ontwikkeling en invoering van een efficiënte werksystematiek en vastlegging hiervan
• Je past de huidige fiscale wetgeving in de administratie toe
• Je onderhoudt de contacten ten behoeve van verkrijgen en afstemmen van informatie, nodig voor rapportages
• Je draagt bij aan de implementatie van SAP S/4Hana

Eisen waaraan je moet voldoen:

• Je hebt een afgeronde HBO opleiding in een financieel/ administratieve richting en HBO+ werk- en denkniveau
• Je beschikt over ruime relevante werkervaring in een financiële omgeving binnen een groot en complex bedrijf
• Je hebt aantoonbare ervaring met proces- en kwaliteitsmanagement en je bent in staat veranderingen te implementeren en te stimuleren
• Je hebt uitgebreide ervaring met geautomatiseerde financieel/administratieve systemen (o.a. ERP / financiële modules) en je hebt geavanceerde kennis van MS Office Excel
• Je bent gestructureerd in denken, aanpak en uitvoering in combinatie met sterke analytische skills
• Je bent goed georganiseerd, een self-starter, teamplayer en enthousiast over het vakgebied
• Je neemt verantwoordelijkheid, je bent resultaatgericht en kritisch op resultaat, processen en kwaliteit; altijd op zoek naar verbeteringen en je draagt daar actief aan bij
• Je bent onafhankelijk en je hebt zowel kwaliteit als integriteit hoog in het vaandel
• Je bent communicatief vaardig – op verschillende niveaus in de organisatie – en beweegt je gemakkelijk door de organisatie
• Je geeft gevraagd en ongevraagd feedback
• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 22 sep 2021    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Lelystad    Uiterste reactiedatum: 21 sep 2021    Expertise: Secretaresse, Overig (Secretarieel)

Onze partners