Interim Administrateur / Arnhem #KRTZ

Opdracht informatie

Gepubliceerd op 16 januari 2019
Reageren tot 13 november 6800
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 27 januari 2019
Eind datum 1 juli 2019
Opleidingsniveau MBO
Ervaringsniveau Medior, Senior
Verlenging Onbekend

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

 

Wat doe je als Administrateur?

Je bent verantwoordelijk voor een betrouwbare financiëleadministratie, je stelt het balansdossier samen, bereidt rapportages enconsolidaties voor. Daarnaast besteed je een belangrijk deel van je tijd aanhet optimaliseren van de werkprocessen en het verder ontwikkelen van deadministratieve discipline. Je hoofdtaken zullen bestaan uit taken die door deeigen medewerker(s) moeten worden overgedragen, zodat zij grotendeels vrijkunnen worden gemaakt voor de projecten

 

De belangrijkste werkzaamheden:

•          Je zorgtvoor een betrouwbare centrale financiële grootboekadministratie

•          Je draagtbij aan de ontwikkeling en invoering van een efficiënte werksystematiek envastlegging hiervan

•          Je past dehuidige fiscale wetgeving in de administratie toe

•          Jeonderhoudt de contacten ten behoeve van verkrijgen en afstemmen van informatie,nodig voor rapportages

 

De Administrateur rapporteert aan de Teammanager GeneralLedger.

 

Wat verwachten wij van jou?

•          Je hebt eenafgeronde HBO opleiding in een financieel/ administratieve richting en HBO+werk- en denkniveau

•          Je beschiktover ruime relevante werkervaring in een financiële omgeving binnen een grooten complex bedrijf

•          Je hebtaantoonbare ervaring met proces- en kwaliteitsmanagement en je bent in staatveranderingen te implementeren en te stimuleren

•          Je hebtuitgebreide ervaring met geautomatiseerde financieel/administratieve systemen(o.a. ERP / financiële modules) en je hebt geavanceerde kennis van MS OfficeExcel

•          Je bent gestructureerdin denken, aanpak en uitvoering in combinatie met sterke analytische skills

•          Je bent goedgeorganiseerd, een self-starter, teamplayer en enthousiast over het vakgebied

•          Je neemtverantwoordelijkheid, je bent resultaatgericht en kritisch op resultaat,processen en kwaliteit; altijd op zoek naar verbeteringen en je draagt daaractief aan bij

•          Je bentonafhankelijk en je hebt zowel kwaliteit als integriteit hoog in het vaandel

•          Je bentcommunicatief vaardig – op verschillende niveaus in de organisatie – en beweegtje gemakkelijk door de organisatie

•          Je geeftgevraagd en ongevraagd feedback

•          Je hebt eengoede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Deskundige moet voldoen aan de volgende zaken:

– pro-activiteit

– communicatief

– nieuwsgierig

– aanpassingsvermogen

– Excel kennis is een must.

Werklocatie: Arnhem 

Inzet: 40 uur per week

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Onze partners