Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker, Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Voor het ondersteunen van de afdeling Klantcontact/Support Center: wij zoeken voor onze opdrachtgever naar een: skilled 1e lijns support center medewerker
Achtergrond opdracht
De IV-organisatie levert aan haar klanten een verscheidenheid aan diensten en producten op het gebied van digitale werkomgeving. Het brengen van applicatie(-functionaliteiten) naar de eindgebruiker staat hierbij centraal. Deze diensten en producten zijn volop in ontwikkeling met de introductie van nieuwe technologieën en met de vernieuwing vanuit de processen van de klant. De support center medewerker draagt bij aan het oplossen van verstoringen en uitvoeren van serviceverzoeken. De support center medewerker werkt in teamverband en durft collega's uit te dagen in het verbeteren van kennis en vaardigheden. De support medewerker gaat constructief om met feedback en durft dat ook zelf te geven.
1. 1e lijns support
2. Telefonische en mail ontvangst van meldingen
3. Verhelderen en oplossen van incidenten/serviceverzoeken
4. Inschakelen specialisten
5. Rapportage en proactieve monitoring
6. Verwerking van meldingen in Topdesk
7. Uitgifte devices
8. Problem management
Eisen:
1. MBO-4
2. MCSA Windows 10 gecertificeerd
3. ITIL foundation 3 gecertificeerd
4. Ervaring met Topdesk
5. Ervaring binnen overheid
– Overige kennisvereisten:
1. Engelse taal
2. Citrix, XenApp XenDesktop
3. MS Office
4. MS Outlook
– Competenties:
1. Klantgericht
2. Resultaatgericht
3. Accuraat
4. Samenwerken
5. Omgevingsbewustzijn
6. Analyseren
7. Pro actief
– Referentie aanleveren:
1. Actueel + overheid + functie + verantwoordelijkheid
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Salaris.