Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Incident manager
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Je wordt onderdeel van het Incidentmanagement team en samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor het oplossen van verschillende prio-incidenten. Tevens maak je onderdeel uit van de dagelijkse telefoondienst, en maak je onderdeel uit van een team procescoördinatoren met een verantwoordelijkheid voor de consignatiedienst.Als incident coördinator ben je verantwoordelijk voor:
• Bewaken van de correctheid, volledigheid en actualiteit van tickets en bijbehorende communicatie;
• Sturen op afhandeling van de tickets conform (proces)afspraken, zoals prioriteit en planning;
• Alloceren van activiteiten van een ticket;
• Evalueren en reviewen van afgehandelde tickets;
• Escaleren bij het operationele management wanneer afspraken over tickets of bijbehorende activiteiten niet gehaald dreigen te worden.
Standplaats: Assen
Extra standplaats(en): Den Haag / Zwolle
Toelichting:wekelijks ongeveer 1 dag op een andere locatie
Opleiding, Certificaten, Kennisniveau
– Incident management
– til agile topdesk
Professionele Kennisgebieden
Service Support
Kwaliteitenprofielen
– Incidentmanagement
Werk- en denkniveau
–Â HBO werk en denk / 5 jaar ervaringÂ
–Â Incident management / 5 jaar ervaringÂ
Wensen
Competenties
– Samenwerken en verbindend vermogen
– Doortastendheid
– In het bezig zijn van een helicopterview
Aanvullende kennis
Kennis / werkervaring bij de Rijksoverheid is een pré