ICT ondersteuner (tijdelijk) #KRTZ0657243

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 5 april 2023
Reageren tot 6 april 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Enschede
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 10 april 2024
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.500 - 3.000 €2.000 - 2.500 Marktconform per maand
Branche Onderwijs | Educatie

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht:  ICT ondersteuner (36 – 40 uur) 

Locatie: Enschede/Deventer
Startdatum: 10 april 2023
Einddatum: 10 april 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 – 40 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 7 april 2023 om 08:00 uur

We zijn op zoek naar een ICT Ondersteuner.

Let op: Dit betreft een detavast constructie, waarbij een overname na 12 maanden geldt.

Wat ga je doen?

  • Oplossen van vragen en storingen (eerste en tweedelijns);
  • Coördineren van werkzaamheden en activiteiten bij werkplek ondersteuning;
  • Aannemen van (telefonische, elektronische of persoonlijke) vragen en storingsmeldingen en inschatten van de urgentie van deze vragen en meldingen;
  • Niet routinematige problemen doorgeven aan de tweede of derdelijns ondersteuning;
  • Bewaken voortgang van afhandeling van vraag of storing en informeren van de ICT gebruikers over de status van de vraag en/of melding;
  • Registreren en documenteren;
  • Uitvoeren van de installatie en configuratie;
  • Uitvoeren van standaardwijzigingen op werkplekken;
  • Meedenken met betrekking tot de optimalisering van de Servicedesk & Support;
  • Informeren en instrueren van ICT gebruikers over de toepassingen en het gebruik van de geïnstalleerde ICT producten;
  • Het tijdig signaleren en rapporteren van afwijkingen en veel voorkomende problemen;

 

FUNCTIE EISEN & – WENSEN:

  • Een afgeronde ICT opleiding op minimaal MBO 4 niveau;
  • Relevante werkervaring (+3jaar) op het gebied van coördineren van werkzaamheden en activiteiten rondom werkplek ondersteuning;
  • Certificaten op het gebied van Microsoft en ITIL/ISM;
  • Ervaring met onsite en remote supportwerkzaamheden bij o.a. een ICT balie;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Kennis van Service Management Tooling bij voorkeur in TOPDesk;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Voldoende inlevingsvermogen.

Daarnaast ben je:

  • Klant- en servicegericht;
  • Collegiaal en werk je graag in een team;
  • Stressbestendig en ga je geen uitdaging uit de weg;
  • Iemand die graag gebruikers telefonisch of aan de balie/bureau helpt bij diverse en complexe kantoorautomatiseringsvraagstukken;
  • Iemand die denkt in oplossingen en mogelijkheden;
  • Flexibel en leergierig;
  • Iemand die het werkaanbod coördineert en organiseert.

Overige informatie:

Na de detavast periode biedt de organisatie: Je salaris is, afhankelijk van je kennis en ervaring, minimaal €2318,56 (schaal 7- cao) op basis van een volledige werkweek. Daarnaast ontvang je 8% vakantietoeslag én een dertiende maand. De organisatie streeft naar diversiteit in de samenstelling van haar medewerkersteams.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 apr 2024    Expertise: DIV medewerker
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 2 apr 2024    Expertise: Teamleider, Directeur, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Backend developer, Overig (ICT - Web development), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners