ICT Contractmanager #KRTZ

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 mei 2018
Reageren tot 7 mei 2018
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 1 juni 2018
Eind datum 1 juni 2019
Opleidingsniveau HBO, Universitair | WO
Ervaringsniveau Medior, Senior
Branche Overheid
Verlenging Onbekend

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Functiebeschrijving

Opdracht:

De ICT Contractmanager maakt deel uit van de afdeling Leveranciersmanagement (LM) van het ICT bedrijf van de klant, en valt daaronder binnen het team contract- en leveranciersmanagement. De ICT Contractmanager is vanuit zijn rol verantwoordelijk voor een aanwezige en goed functionerende ICT Sourcingcyclus. De ICT Contractmanager richt zich op de relatie met de leverancier en houdt zich dus bezig met de totale performance van een leverancier.

Enkele kernactiviteiten zijn:

  • Pro actief ondersteunen IV ketens en contracteigenaren op tactisch niveau bij uitbestede dienstverlening
  • Inregelen en continuïteit garanderen nieuwe dienstverlening;
  • Governance met leveranciers en business goed invullen en uitvoeren;
  • Daadkrachtig interveniëren bij verschillen van inzicht en kansen tussen leveranciers en de klant;
  • Bijdragen aan Europese aanbestedingen en exit situaties

We zoeken een betrokken medewerker, die verantwoordelijkheid en regelruimte neemt en die continu wil leren en zichzelf verbeteren. Je bent enthousiast en een veelzijdig iemand en functioneert op academisch werk- en denkniveau. Je hebt je uitstekende adviesvaardigheden, onderhandelvaardigheden en goede kennis en ervaring met contracten en leveranciers relaties. Je hebt een proactieve houding, je biedt hulp waar nodig en je bent niet bang om vragen te stellen.

Eisen:

– Ervaren ICT Contractmanager / Leveranciersmanager

– Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in een geoutsourcete omgeving met name het gebied van applicatie outsourcing en software ontwikkeling in de afgelopen 5 jaar.

– Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met de grote(re) ICT leveranciers van Nederland in de afgelopen 5 jaar.

– Kandidaat kent de problematiek van kleinere ICT leveranciers

– Uit het CV van de kandidaat dient duidelijk naar voren te komen dat hij/zij meerdere aanbestedingen heeft meegemaakt bij voorkeur in een (semi) overheidsomgeving.

Onze voorkeur gaat uit naar iemand met meerjarige, aantoonbare ervaring in een geoutsourcete omgeving met name op het gebied van applicatie outsourcing en software, bij voorkeur op een senior niveau. Je hebt ook kennis en ervaring met de grote(re) ICT leveranciers van Nederland en kent de problematiek van de kleinere leveranciers. Je hebt meerdere aanbestedingen meegemaakt bij voorkeur in een (semi) overheidsomgeving.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 3 dec 2020    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Overig (Project management Ondersteuning), DIV medewerker, Overig
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2020    Expertise: UX designer, Overig (Design & Multimedia)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: BI consultant, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Consultant, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting)

Onze partners