HR Medewerker Verzuimadministratie (tijdelijk) – regio Utrecht #KRTZ8143753

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 5 september 2023
Reageren tot 13 september 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 oktober 2023
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: HR Medewerker Verzuimadministratie (36 – 40 uur) 

Locatie: omgeving Utrecht (kantoor) / met de mogelijkheid om dit af te wisselen met thuiswerken
Startdatum: 2 oktober 2023
Einddatum: 2 oktober 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 – 40 uur
ZZP mogelijk: Nee
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 40 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 14 september 2023 om 16:00 uur

Wij zijn op zoek naar een analytische HR Medewerker (People Services – Team Verlof, Verzuim en Claims) met actuele kennis van de wet-regelgeving (personeels- en salarisadministratie, WAZO en WIA)

Ben jij klantgericht, altijd gefocust op verbetering én op zoek naar een nieuwe uitdaging? Heb je up-to-date kennis van wet- en regelgeving op het gebied van personeel en vind je het leuk om vragen op HR-gebied te beantwoorden? Misschien is de functie Medewerker People Services in team Contract & Vergoedingen dan wel iets voor jou. Door jouw zorgvuldigheid, oplossingsgerichte denken en dat stapje extra, worden onze medewerkers goed geholpen en hebben wij een personeels- en salarisadministratie van hoge kwaliteit.

Werkzaamheden

  • Je hebt contact met interne klanten om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen;
  • Je helpt interne klanten om zelf mutaties door te voeren in HR systemen (ESS/MSS);
  • Je berekent en verwerkt wijzigingen in salaris en arbeidsvoorwaarden ten gevolge van ziekte aan de hand van wet- en regelgeving, CAO’s en regelingen en legt deze uit;
  • Je verzorgt de administratie van ingediende claims en bewaakt de voortgang;
  • Je beoordeelt verlofaanvragen die betrekking hebben op de WAZO en verwerkt deze;
  • Je organiseert met jouw team dat alle interne klanten tijdig en juist geholpen worden door te sturen op KPI’s zoals onder andere doorlooptijd en kwaliteit;
  • Je ontdekt verbetermogelijkheden in dienstverlening en processen en werkt deze uit in voorstellen.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau met relevante werkervaring in het vakgebied Verzuimadministratie
  • Minimaal 3 jaar actuele kennis van wet- en regelgeving (personeels- en salarisadministratie, WAZO en WIA);
  • Minimaal 3 jaar affiniteit met (HR-)processen en met HR producten
  • Kennis van Excel
  • Je hebt een goed analytisch vermogen, zodat je ook bij het werken met verschillende CAO’s effectieve oplossingen en juiste antwoorden kunt vinden;
  • Je durft veranderingen aan te dragen en het voortouw te nemen;
  • Je bent in staat om concrete doelen te stellen, werkt samen en neemt verantwoordelijkheid voor resultaten;
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband uitstekend functioneren;
  • Je bent bekend met zelforganiserende teams;
  • Je bent een teamspeler en zoekt graag de samenwerking met je collega’s op;
  • Je bent communicatief vaardig, leergierig en je hebt een flexibele werkhouding;
  • Bij voorkeur ben je woonachtig in de omgeving van Utrecht;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Hoogeveen    Uiterste reactiedatum: 3 okt 2023    Expertise: Teamleider, Management (Administratief), Functioneel beheerder, Management (Secretarieel), Management (ICT - Beheer)
Locatie: Purmerend    Uiterste reactiedatum: 3 okt 2023    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2023    Expertise: Teamleider, Management (ICT Algemeen & Change management), Management (IT Security), Management (ICT Support), Overig (ICT - Data & Analyse), Management (ICT - Beheer), Overig (Management & Consulting), Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 2 okt 2023    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)

Onze partners